Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Realisation of r sound in the Speech of Czech Learners of English
Hodková, Barbora ; Červinková Poesová, Kristýna (vedoucí práce) ; Jančovičová, Ivana (oponent)
Cílem této bakalářské práce je porovnat rozdíly mezi anglickou a českou realizací hlásky /r/ a posoudit možný negativní přesah z mateřského jazyka na výslovnost /r/ v angličtině u českých mluvčích. Pro vyhodnocení výše zmíněného jevu byla použita metoda výslovnostního testu a dotazníku. Tento test se skládal z čtené části a popisu obrázku, přičemž druhá z částí poskytla polospontánní projev. Dotazník byl navržen s ohledem na zodpovězení otázek týkajících se jednotlivých faktorů ovlivňujících výslovnost. Závěrečná analýza posoudila, zda dosažená úroveň angličtiny a věk, kdy se mluvčí začali jazyk učit, přímo ovlivňuje míru autenticky znějící výslovnosti hlásky /r/ v angličtině.
Supplementary Pronunciation Activities to Maturita Solutions Pre-Intermediate
Švehlová, Barbora ; Červinková Poesová, Kristýna (vedoucí práce) ; Žďárek, Karel (oponent)
Shrnutí Předkládaná bakalářská práce se zabývá vytvořením výslovnostních aktivit ke středoškolské učebnici Maturita Solutions Pre-Intermediate. Hlavním cílem je utvořit soubor doplňkových cvičení na procvičení výslovnosti, která budou plně zahrnuta do jednotlivých lekcí v učebnici. Teoretická část práce zahrnuje stručný popis současného stavu a stylu výuky výslovnosti a nastiňuje některé obecné problémy, které zapříčiňují, že výslovnost je stále velmi okrajovým tématem v hodinách anglického jazyka. Dále se věnuje aspektům, které jsou podstatné pro efektivní výuku výslovnosti a analýze současných metod. Ty jsou následně aplikovány na nově vytvořená cvičení. V praktické části jsou na základě výsledků výslovnostní analýzy učebnice Maturita Solutions Pre-Intermediate představuje nová cvičení zaměřená na segmentální a suprasegmentální jevy. Součástí bakalářské práce je také pilotáž vybraných cvičení provedená na střední škole a stručný popis průběhu výuky těchto aktivit.
Teaching English Dental Fricatives to Czech EFL Students . An Action Research Project
Pospíšilová, Věra ; Červinková Poesová, Kristýna (vedoucí práce) ; Žďárek, Karel (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje realizaci pedagogického akčního výzkumu zaměřeného na výuku výslovnosti anglických dentálních frikativ /θ/ a /ð/ v prostředí českých studentů angličtiny. Teoretická část se zabývá popisem místa a způsobu artikulace dentálních frikativ ve standardní angličtině a ve vybraných anglických akcentech. Dále se práce zabývá výukou anglické výslovnosti v českém vzdělávacím prostředí a specifickými problémy studentů a učitelů při výuce cílových hlásek. Praktická část se zaměřuje na konkrétní ukázku akčního výzkumu, který autorka realizovala v jednom ze svých kurzů angličtiny během ledna a února 2011 s cílem zlepšit metodiku své výuky a pomoci svým studentům odstranit jejich problémy s výslovností anglických dentálních frikativ.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.