Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Přínos dalšího vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
KOPECKÁ, Blanka
Bakalářská práce se zabývá problematikou žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP). Cílem práce je zjistit, jak jsou tito žáci připraveni na budoucí povolání, jaké výhody jim přinese, pokud budou mít více výučních listů a proč je další vzdělávání těmto žákům doporučováno. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, možnosti vzdělávání těchto žáků, podpůrná opatření a stručnou charakteristiku mentální retardace, specifických poruch učení a ADHD. V praktické části je kvalitativním výzkumným šetřením vytvořeno několik případových studií. Ty vznikly na základě dlouhodobého pozorování a rozhovorů se žáky, učiteli a speciálním pedagogem. V závěru jsou případové studie analyzovány a zodpovězeny výzkumné otázky.
Analýza praktické části závěrečných zkoušek na konkrétní střední odborné škole
Volfíková, Marcela ; Kříž, Emil (vedoucí práce) ; Hrušková, Eva (oponent)
Cílem mé práce na téma Analýza praktické části závěrečných zkoušek na konkrétní střední odborné škole je rozbor jednotlivých částí závěrečné zkoušky dle jednotného zadání a porovnávání dosažených výsledků. Šetřením prokazuji přínos ve vzdělávání zavedením jednotného zadání. Šetření je uskutečněno na konkrétní střední odborné škole u oboru vzdělání s výučním listem, Kuchař číšník 65 51 H/01. Zkoumanou cílovou skupinou jsou žáci 3. ročníku konajících závěrečnou zkoušku ve školním roce 2013/14 a 2014/15. Teoretická část je zaměřena na vývoj a zavedení nového modelu závěrečné zkoušky. Dále jsou v této části popsány důvody reformy závěrečné zkoušky a začlenění nových prvků. Zdůvodňuje se zde vhodnost začlenění odborníků z praxe do tvorby jednotného zadání, související s následným uplatněním absolventů daného oboru vzdělání s výučním listem na trhu práce. V praktická část je zaměřena na popis, organizaci a průběh jednotlivých částí závěrečné zkoušky s širším rozborem její praktické části. Následně je pracováno s výsledky jednotlivých zkoušek. Výsledky zkoumané problematiky jsou vyjádřeny slovně v grafech a tabulkách. V závěru této části bakalářské práce bylo uskutečněno dotazníkové šetření, jehož cílem bylo získání názorů pedagogických odborných pracovníků na zavedení jednotného zadání. Daná problematika úzce souvisí s přechodem absolventů do reálného pracovního procesu, a proto byl proveden rozhovor s pracovníkem Úřadu práce. V této práci bylo využito metod analýzy, dotazníkového šetření, rozhovoru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.