Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Divadlo malých forem Brno
Holánková, Karolína ; Teplý, Vladimír (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce) ; Kacálek, Petr (vedoucí práce)
Budova je navržena jako dostavba v centru Brna mezi dvěma stávajícími domy z konce 19.století. Tato proluka vznikla během druhé světové války při bombardování Brna. Návrh se skládá ze tří pater (dvě nadzemní a jedno podzemní, sloužící k parkování). Mým cílem bylo doplnit uliční čáru a zároveň vytvořit kreativní prostředí pro alternativní scénu. Toho jsem dosáhla pomocí lamel, které při procházce ulicí vyplňují prostor, zatímco se prosklená část budovy otvírá při pohledu z parku a zve k návštěvě stavby. Stavba se nachází v centru města se zastávkou městské dopravy přímo před vstupem. Podzemní parkoviště proto nabízí jen několik parkovacích míst. Dům je obklopen dvěma parky - jeden na úrovni ulice a druhý za budovou, který vede na kopec, kde se nachází hrad Špilberk. K dispozici je proto lávka, která spojuje střechu budovy s parkem na kopci. V zadní části budovy je umístěn amfiteátr, který lze v létě využít jako kino / divadlo pod širým nebem. První patro obsahuje bistro, výstavní halu, šatny, zařízení pro herce a malý i velký sál. Ve druhém patře najdete pokračování bistra, zasedací místnost a umělecká studia.
Galerie moderního umění Brno
Bernátek, Dominik ; Fišer, Jiří (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce) ; Kalousek, Miloš (vedoucí práce)
Projekt bakalářské práce řeší návrh Galerie moderního umění v městské části Brno – Veveří na Kraví hoře. Stavba je situována na horní části svažitého pozemku. Koncepce Galerie má za cíl vytvořit flexibilně využitelný multifunkční objekt, ve kterém bude vedle sebe možno uskutečnit více výstav. Doplněných kavárnou, knihovnou a dvěma přednáškovými sály. Byl navržen objekt se 2 podzemními podlažími, na které jsou nad terénem postaveny tři skulptury jako jednotlivé bloky, vytvářející poloveřejný / intimní / prostor otevřeného uměleckého fóra či piazzy, sloužícího zároveň jako vstupní předprostor do objektů s možností pořádání výstav v exteriéru. Na pozemku je dále navržen park a 49 parkovacích stání. Z důvodu rozsahu objektu je zpracován pouze jeden z nadzemních bloků včetně přilehlé podzemní části. Je v něm umístěn multifunkční sál, dvoupodlažní foyer s návazností na hlavní výstavní sál a administrativa. V 2S se nachází velkoprostorový depozitář.
Autosalon se servisem
Wilkonský, Roman ; Vašíček, Vladimír (oponent) ; Kacálek, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním projektové dokumentace pro provádění stavby. Stavba je navržená jako autosalon se servisem. Stavební parcela se nachází v katastrálním území Ostrava - Vítkovice. Projektová dokumentace je zpracována v souladu s platnými zákony, vyhláškami a normami. Stavba je funkčně rozdělena na dva objekty a to výstavní sál s administrativním a sociálním zázemím a servisní část s myčkou a sociálním zázemím. Tyto dva objekty jsou provozně a stavebně propojeny. Nejdelší půdorysný rozměr objektu je 68,56 x 38,36 m. Stavba je navržena jako železobetonový skelet v administrativní části a železobetonový stěnový systém v servisní části. Zastřešení v obou případech je realizováno pomocí ocelových vazníků. Železobetonový skelet je vyzděn pórobetonovými tvárnicemi a v střešní části opláštěný sendvičovými panely. Objekt je založen na železobetonových základových patkách v kombinaci se základovými pásy. Servisní část je navržená jako jednopodlažní, kdežto administrativní část je dvoupodlažní.
Autosalon
Bajer, Radim ; Manová, Ludmila (oponent) ; Maceková, Věra (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním projektové dokumentace pro provádění stavby objektu autosalon ve městě Žďár nad Sázavou. Projekt a přílohy jsou převážně zpracovány dle současně platných zákonů, vyhlášek a norem. Navrhovaný objekt se nachází na parcele č. 6167/2. Parcela je součástí katastrálního území města Žďár nad Sázavou. Území, na kterém je objekt navržen je podle územního plánu z roku 2010 vedeno jako zastavitelné území. V blízkosti jsou vedeny všechny potřebné inženýrské sítě. Objekt je funkčně rozdělen na dvě části, které jsou ovšem všechny provozně i stavebně propojeny. První část tvoří výstavní sál o kapacitě 7 vystavovaných modelů vozidel. Dále je tvořena administrativním zázemím pro personál včetně hygienického zázemí pro zaměstnance i návštěvníky. Druhou část tvoří autoservis pro osobní a lehká užitková vozidla se čtyřmi pracovními stání. Stavba je navržena z železobetonového sloupového konstrukčního systému. Půdorysný rozměr autosalonu je 31,06x22,6m. Půdorysný rozměr autoservisu je 30,74x18,84m. Obvodový plášť autosalonu je navržený z keramických tvárnic tl.250mm. Obvodový plášť autoservisu je navržený ze sendvičových panelů. Zastřešení objektu je v celé ploše plochou střechou. Založení objektu je kombinace základových patek a základových pasů. Výstavní sál je z více jak 50% plochy obvodového pláště prosklenou konstrukcí lehkého obvodového pláště. Část autosalonu a autoservis jsou navrženy jako jednopodlažní objekty, zatímco administrativní část je navržena jako dvoupodlažní.
Autosalon
Bár, Radek ; Vémola, Josef (oponent) ; Utíkalová, Ivana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním projektové dokumentace pro provádění stavby objektu autosalónu ve městě Kopřivnice. Projekt a přílohy jsou převážně zpracovány dle současně platných zákonů, vyhlášek a norem. Navrhovaný objekt se nachází na parcele č. 419/2 a z části na parcele č. 419/27. Obě parcely jsou součástí katastrálního území města Kopřivnice. Území, na kterém je objekt navržen je podle územního plánu z roku 2011 vedeno jako zastavitelné území. V blízkosti jsou vedeny všechny potřebné podzemní inženýrské sítě. Objekt je funkčně rozdělen na tři části, které jsou ovšem všechny provozně i stavebně propojeny. První část tvoří výstavní a reprezentativní sál o kapacitě 11. vystavovaných modelů vozidel. Druhá část je tvořena administrativním zázemím pro personál včetně hygienického zázemí pro zaměstnance i návštěvníky. Třetí část tvoří autoservis pro osobní a lehká užitková vozidla se třemi pracovními stání. Stavba je navržena z částečně železobetonového sloupového konstrukčního systému a z části ze zděného podélného konstrukčního systému. Největší půdorysný rozměr objektu je 34,3x35,15 m. Obvodový plášť je navržený ze sendvičových tvárnic LIVETHERM tl. 400 mm. Zastřešení objektu je v celé ploše plochou střechou s několika výškovými úrovněmi. Založení objektu je kombinace základových patek a základových pásů. Výstavní sál je z více jak 50 % plochy obvodového pláště prosklený konstrukcí lehkého obvodového pláště. Část autoservisu a autosalónu jsou navrženy jakou jednopodlažní objekty, zatímco administrativní část je navržena jako dvoupodlažní.
Divadlo malých forem Brno
Holánková, Karolína ; Teplý, Vladimír (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce) ; Kacálek, Petr (vedoucí práce)
Budova je navržena jako dostavba v centru Brna mezi dvěma stávajícími domy z konce 19.století. Tato proluka vznikla během druhé světové války při bombardování Brna. Návrh se skládá ze tří pater (dvě nadzemní a jedno podzemní, sloužící k parkování). Mým cílem bylo doplnit uliční čáru a zároveň vytvořit kreativní prostředí pro alternativní scénu. Toho jsem dosáhla pomocí lamel, které při procházce ulicí vyplňují prostor, zatímco se prosklená část budovy otvírá při pohledu z parku a zve k návštěvě stavby. Stavba se nachází v centru města se zastávkou městské dopravy přímo před vstupem. Podzemní parkoviště proto nabízí jen několik parkovacích míst. Dům je obklopen dvěma parky - jeden na úrovni ulice a druhý za budovou, který vede na kopec, kde se nachází hrad Špilberk. K dispozici je proto lávka, která spojuje střechu budovy s parkem na kopci. V zadní části budovy je umístěn amfiteátr, který lze v létě využít jako kino / divadlo pod širým nebem. První patro obsahuje bistro, výstavní halu, šatny, zařízení pro herce a malý i velký sál. Ve druhém patře najdete pokračování bistra, zasedací místnost a umělecká studia.
Autosalon
Bajer, Radim ; Manová, Ludmila (oponent) ; Maceková, Věra (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním projektové dokumentace pro provádění stavby objektu autosalon ve městě Žďár nad Sázavou. Projekt a přílohy jsou převážně zpracovány dle současně platných zákonů, vyhlášek a norem. Navrhovaný objekt se nachází na parcele č. 6167/2. Parcela je součástí katastrálního území města Žďár nad Sázavou. Území, na kterém je objekt navržen je podle územního plánu z roku 2010 vedeno jako zastavitelné území. V blízkosti jsou vedeny všechny potřebné inženýrské sítě. Objekt je funkčně rozdělen na dvě části, které jsou ovšem všechny provozně i stavebně propojeny. První část tvoří výstavní sál o kapacitě 7 vystavovaných modelů vozidel. Dále je tvořena administrativním zázemím pro personál včetně hygienického zázemí pro zaměstnance i návštěvníky. Druhou část tvoří autoservis pro osobní a lehká užitková vozidla se čtyřmi pracovními stání. Stavba je navržena z železobetonového sloupového konstrukčního systému. Půdorysný rozměr autosalonu je 31,06x22,6m. Půdorysný rozměr autoservisu je 30,74x18,84m. Obvodový plášť autosalonu je navržený z keramických tvárnic tl.250mm. Obvodový plášť autoservisu je navržený ze sendvičových panelů. Zastřešení objektu je v celé ploše plochou střechou. Založení objektu je kombinace základových patek a základových pasů. Výstavní sál je z více jak 50% plochy obvodového pláště prosklenou konstrukcí lehkého obvodového pláště. Část autosalonu a autoservis jsou navrženy jako jednopodlažní objekty, zatímco administrativní část je navržena jako dvoupodlažní.
Autosalon se servisem
Wilkonský, Roman ; Vašíček, Vladimír (oponent) ; Kacálek, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním projektové dokumentace pro provádění stavby. Stavba je navržená jako autosalon se servisem. Stavební parcela se nachází v katastrálním území Ostrava - Vítkovice. Projektová dokumentace je zpracována v souladu s platnými zákony, vyhláškami a normami. Stavba je funkčně rozdělena na dva objekty a to výstavní sál s administrativním a sociálním zázemím a servisní část s myčkou a sociálním zázemím. Tyto dva objekty jsou provozně a stavebně propojeny. Nejdelší půdorysný rozměr objektu je 68,56 x 38,36 m. Stavba je navržena jako železobetonový skelet v administrativní části a železobetonový stěnový systém v servisní části. Zastřešení v obou případech je realizováno pomocí ocelových vazníků. Železobetonový skelet je vyzděn pórobetonovými tvárnicemi a v střešní části opláštěný sendvičovými panely. Objekt je založen na železobetonových základových patkách v kombinaci se základovými pásy. Servisní část je navržená jako jednopodlažní, kdežto administrativní část je dvoupodlažní.
Autosalon
Bár, Radek ; Vémola, Josef (oponent) ; Utíkalová, Ivana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním projektové dokumentace pro provádění stavby objektu autosalónu ve městě Kopřivnice. Projekt a přílohy jsou převážně zpracovány dle současně platných zákonů, vyhlášek a norem. Navrhovaný objekt se nachází na parcele č. 419/2 a z části na parcele č. 419/27. Obě parcely jsou součástí katastrálního území města Kopřivnice. Území, na kterém je objekt navržen je podle územního plánu z roku 2011 vedeno jako zastavitelné území. V blízkosti jsou vedeny všechny potřebné podzemní inženýrské sítě. Objekt je funkčně rozdělen na tři části, které jsou ovšem všechny provozně i stavebně propojeny. První část tvoří výstavní a reprezentativní sál o kapacitě 11. vystavovaných modelů vozidel. Druhá část je tvořena administrativním zázemím pro personál včetně hygienického zázemí pro zaměstnance i návštěvníky. Třetí část tvoří autoservis pro osobní a lehká užitková vozidla se třemi pracovními stání. Stavba je navržena z částečně železobetonového sloupového konstrukčního systému a z části ze zděného podélného konstrukčního systému. Největší půdorysný rozměr objektu je 34,3x35,15 m. Obvodový plášť je navržený ze sendvičových tvárnic LIVETHERM tl. 400 mm. Zastřešení objektu je v celé ploše plochou střechou s několika výškovými úrovněmi. Založení objektu je kombinace základových patek a základových pásů. Výstavní sál je z více jak 50 % plochy obvodového pláště prosklený konstrukcí lehkého obvodového pláště. Část autoservisu a autosalónu jsou navrženy jakou jednopodlažní objekty, zatímco administrativní část je navržena jako dvoupodlažní.
Galerie moderního umění Brno
Bernátek, Dominik ; Fišer, Jiří (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce) ; Kalousek, Miloš (vedoucí práce)
Projekt bakalářské práce řeší návrh Galerie moderního umění v městské části Brno – Veveří na Kraví hoře. Stavba je situována na horní části svažitého pozemku. Koncepce Galerie má za cíl vytvořit flexibilně využitelný multifunkční objekt, ve kterém bude vedle sebe možno uskutečnit více výstav. Doplněných kavárnou, knihovnou a dvěma přednáškovými sály. Byl navržen objekt se 2 podzemními podlažími, na které jsou nad terénem postaveny tři skulptury jako jednotlivé bloky, vytvářející poloveřejný / intimní / prostor otevřeného uměleckého fóra či piazzy, sloužícího zároveň jako vstupní předprostor do objektů s možností pořádání výstav v exteriéru. Na pozemku je dále navržen park a 49 parkovacích stání. Z důvodu rozsahu objektu je zpracován pouze jeden z nadzemních bloků včetně přilehlé podzemní části. Je v něm umístěn multifunkční sál, dvoupodlažní foyer s návazností na hlavní výstavní sál a administrativa. V 2S se nachází velkoprostorový depozitář.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.