Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing firmy prodávající výrobky z konopí
Hubáčková, Miroslava ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Bakalářská práce Marketing firmy prodávající výrobky z konopí je zaměřena na marketingovou komunikaci společnosti CANABEST s.r.o. a zjištění povědomí veřejnosti o výrobcích z konopí, který probíhal na základě dotazníkového šetření. Práce je rozdělena na dvě hlavní části -- teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popisovány pojmy související s marketingem, marketingovou komunikací a jejími nástroji, dále je zaměřena na konopí a jeho využití. Praktická část se zaměřuje na marketingovou komunikaci firmy CANABEST s.r.o. a dále jsou zde analyzovány výsledky průzkumu. Výsledky by měly sdělit, zda lidé vědí o výrobcích z konopí, z čeho jsou vyrobeny a zda je využívají nebo si pod nimi představují pouze drogu. Dále by z výsledků mělo být patrné povědomí o firmě CANABEST s.r.o. a jejich výrobcích.
Perspektivy uplatnění technického konopí na českém trhu
PLEVKOVÁ, Jaroslava
Diplomová práce se zabývá rostlinou technického konopí a možnostmi jejího využití v průmyslu i potravinářství. Vlastní práce analyzuje možnosti uplatnění výrobků z technického konopí v České republice pomocí provedeného dotazníkového výzkumu zájmu u spotřebitelů. Práce se zaměřuje na technické konopí komplexně. Informuje o pěstování, historii, vlastnostech rostliny, možnostech průmyslového zpracování, vlastnostech konečných výrobků, o konopářském průmyslu ve světě i v ČR, legislativních podmínkách, dotační politice, ekonomice pěstování a zpracování a perspektivách, podmínkách, překážkách a předpokladech rozvoje konopářství. Do analytické části je zařazen průzkum trhu s produkty z konopí v ČR a následně je provedena analýza výsledků provedeného dotazníkového šetření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.