Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Monetizace e-commerce projektu
Prášilík, Zdeněk ; Heřman, Jan (vedoucí práce) ; Hodboď, Radek (oponent)
Cílem této diplomové práce je monetizace e-commerce projektu při využití dostupných nástrojů online marketingu. Především výkonových placených formátů, mezi něž patří emailing, zbožové vyhledávače, placená reklama ve vyhledávání, a v neposlední řadě pokročilá remarketingová strategie. Podložením úspěchu, či nezdaru tohoto počínání je posouzení ekonomického zdraví pomocí absolutního a poměrového ukazatele s časovým odstupem. Byl vybrán projekt, který nebyl ekonomicky zdravý, stěží vydělal na svůj provoz. Byly provedeny experimentální změny ve struktuře nákladů a použitých nástrojů online marketingu. Byly provedeny změny v jejich nastavení a přidány kanály nové. Výsledkem je zlepšení výkonů, projekt na sebe nyní nejen vydělá, ale tvoří násobně vyšší zisk (EBIT) a je tak výrazně atraktivnější pro případný prodej.
Strategie online marketingové komunikace pro stavební portál
Bartošová, Veronika ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Kulhánek, Filip (oponent)
Cílem diplomové práce je návrh marketingové komunikace na internetu pro nově spuštěný stavební portál iSTAVITEL.CZ. Hlavním úkolem navrhované kampaně je zvýšení povědomí o existenci portálu a započetí budování značky iSTAVITEL.CZ. Navrhovaná kampaň vychází ze současných trendů marketingu na internetu, které jsou popsány v teoretické části.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.