Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Úloha CIO ve společnosti
Kouřimský, Vlastimil ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Čím je CIO ve znalostní společnosti v době velkého třesku informací a v prostředí globální vesnice? Čím byl v sedmdesátých letech minulého století? Čím by se chtěl stát v budoucnosti? Jaké pro to má předpoklady a jaké handicapy? To jsou otázky, na které tato práce hledala odpovědi. Znalostní společnost bude nadále potřebovat informace koordinovat, přenášet a opakovaně využívat a této potřebě nejlépe poslouží IT. CIO směřuje od nového druhu manažera přes technologa k hybridnímu manažerovi, který spojuje technologické znalosti a obchodní dovednosti s interpersonálními -- soft-skills. Se znalostí širších souvislostí a podporou týmu musí CIO provádět rychlá rozhodnutí, jejichž hlavním úkolem je generovat přidanou hodnotu. Generování této přidané hodnoty se zdá být špatně měřitelným, a to ohrožuje pozici CIO stejně jako snižování rozpočtu IT, outsourcování jejich činností nebo vytěsňování CIO z výkonného týmu. Cesta k úspěchu může vést přes vytváření vlastních vizí a efektivní zvládání komunikace, ale i přes vytváření synergie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.