Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uvedení amerického výrobku na český a celosvětový trh a jeho právní ochrana
Marčík, Petr ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Burda, Aaron Edward (oponent)
Diplomová práce zkoumá problematiku uvedení výrobku na trh. Zabývá se jeho obecnou bezpečností a vymezuje jeho pozici v oblasti práva duševního vlastnicví. Cílem práce je poskytnout ucelený přehled způsobů a možností ochrany různých produktů při uvádění jednotlivými podnikatelskými subjekty na spotřebitelský trh pod drobnohledem odlišných právních systémů. Jedním z dílčích cílů práce bude rozkrýt náročnost uvedení výrobku na trh a definovat z pohledu legislativy, co obnášejí jednotlivé kroky pro subjekty, jež se aktivně zapojují do jednotlivých částí komplexního procesu koloběhu výrobku. Pro čtenáře by se práce měla stát rozcestníkem na poli složité mezinárodní úpravy právní ochrany duševního a průmyslového vlastnictví. První kapitola navazuje na úvodní část, kterou rožšíří o autorův náhled na problematiku uvedení výrobku na trh a důležitosti jeho právní ochrany. Druhá kapitola objasní komplexnost a náročnost samotného pojmu duševní vlastnictví. Rozebereme v ní nejdůležitější pojmy, aby byl čtenář připraven na další části. Třetí kapitola je celá věnována analýze mezinárodních právních norem s důrazem na obecnou právní úpravu v podobě mezinárodních smluv, dohod a úmluv, což mi poskytne prostor zabřednout také do historie ochrany duševního a průmyslového vlastnictví. Čtvrtá kapitola je zaměřena na institut ochranné známky. Analyzuji a srovnávám zde právní úpravu ČR a EU, zmíním se také o americké. Pátá kapitola se věnuje ochraně počítačového programu, se kterou úzce souvisí institut licenční smlouvy. Stejně jako v kapitole předchozí nahlédneme do problematiky z pohledu českého a unijního právního systému. V šesté kapitole budu řešit vhodný způsob ochrany konkrétních amerických výrobků a doporučím vhodný budoucí postup.
Uvedení nového výrobku na trh
Pospíšilová, Karolína ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Torová, Kateřina (oponent)
Práce se zabývá uvedením nového výrobku na trh. Jedná se o mražený výrobek, zmrzlinu, která byla uvedena pod značkou Míša. V teoretické části shrnuje výklad pojmů a významných okruhů, které spadají do kompetence této práce. Jedná se o řízení značky, marketingové plánování a marketingový mix. V praktické části je proveden kvalitativní výzkum, který je uskutečněn na vzorku 12 respondentů. Cílem práce je analýza motivace, potřeb, zvyklostí a přání kupujících při nákupu zmrzliny a zhodnocení významu tradiční značky pro tvorbu kupního rozhodnutí prostřednictvím individuálních hloubkových rozhovorů.
Uvedení nového výrobku značky Oreo na trh
Matěnová, Zuzana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Značka Oreo, která je zastřešená společností Kraft Foods, má v zahraničí, především ve Spojených Státech, dlouholetou tradici, velkou hodnotu a silné postavení na trhu. V roce 2011 byla tato značka sušenek uvedena i na trh v České republice s cílem získat si své spotřebitele. Cílem mé diplomové práce je zjistit motivace, potřeby, přání a zvyklosti spotřebitelů sušenek značky Oreo ve vztahu k jejich nákupu po uvedení tohoto produktu na trh v České republice s odstupem několika měsíců. V teoretické části se věnuji řízení značky, marketingovému plánování, marketingovému mixu a použitým marketingovým výzkumům. V praktické části představuji tento produkt, jeho positioning a marketingový mix. Dále ověřuji znalost sušenek Oreo v České republice, vnímání této novinky spotřebiteli, názory na komunikaci výrobku a postoj spotřebitelů k jeho nákupu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.