Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 596 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Board Game User Interface with a Camera
Cihlářová, Dita ; Hradiš, Michal (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
The aim of this work is to create a system that would be able to substitute a real opponent in a board game Horse Races and Bets. The game is observed by a camera that transmits images to a computer. The image is then processed and game objects are identified. After that, the application can analyse a current status of the game and decide about the next move of the artificial player. The decision-making algorithm is able to react to every game situation and thus play the game to the end. The application can be used by players that like to play Horse Races and Bets, but currently do not have an opponent, and for demonstrating the possibilities of computer vision.
Mobilní aplikace pro vyhledávání a správu receptů
Lončík, Andrej ; Šůstek, Martin (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je vytvoriť mobilnú aplikáciu pre zariadenia s operačným systémom Android, ktorá slúži pre vyhľadávanie a spravovanie receptov a tvorbu jedálnička . Aplikácia by mala umožňovať hlasový vstup a rozpoznávanie ingrediencií z obrazu . Text práce popisuje celý proces tvorby mobilnej aplikácie od prvotnej myšlienky , cez analýzu konkurencie , návrhu užívateľského rozhrania , implementácie až po zaverečné testovanie a finálne publikovanie . Výsledné riešenie navyše umožňuje vytvárať vlastné recepty aj vyhladávať recepty na základe dostupných ingrediencií . Tie je možné zadať textom , hlasovým vstupom alebo pomocou rozpoznávania z obrazu vďaka nástroju Firebase ML Kit Image Labelling. Súčasťou je autentizácia pomocou Google účtu a uchovávanie užívateľského obsahu vo Firebase Realtime Database. Mobilná aplikácia je zverejnená v obchode Google Play pod názvom Recipio .
Webové uživatelské rozhraní databáze událostí
Hanzlík, Tomáš ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje návrh a implementaci webové aplikace, sloužící jako rozhraní mezi uživatelem a daty ze sociálních sítí. Ve webovém rozhraní je kladen důraz na zobrazení velkého množství dat a přehledného procházení mezi nimi pomocí filtrů. Je sestavena z JavaScriptové klientské části napsané ve Vue.js a Nuxt.js a serverové části v Django REST frameworku, která slouží jako zdroj dat.
Sdílení části obrazovky
Bieliňski, Tomasz ; Sopuch, Zbyněk (oponent) ; Zachariáš, Michal (vedoucí práce)
Tahle práce se zabývá rozborem existujúcich řešení, návrhem a implementací aplikace, která bude schopna v libovolném čase přenést obraz na obrazovku druhého počítače. Je rozdělena na dvě části a to serverovou a klientskou. Využívá při tom metodu UDP hole punching.
Vizualizační nástroj pro pilota dronu v Microsoft HoloLens 2
Kyjac, Martin ; Herout, Adam (oponent) ; Bambušek, Daniel (vedoucí práce)
Pri pilotovaní dronu musí pilot sledovať ako samotný dron, tak aj rôzne letové údaje. Táto činnosť si vyžaduje neustále sústredenie a aj menšia nepozornosť môže viezť k nehode. Hlavne pri lete vo väčších vzdialenostiach pilot môže veľmi ľahko stratiť prehľad, kde sa dron nachádza, na akú stranu je otočený, prípadne akú má výšku. Na overenie týchto informácií je pri bežných aplikáciach potrebné skloniť hlavu a tým pádom stratiť dron z dohľadu pretože tieto údaje sa nachádzajú na ovládači, ktorý drží pilot v rukách. Toto prepínanie kontextov je veľmi nepraktické. Cieľom aplikácie je vizualizovať tieto dáta pomocou rozšírenej reality zobrazenej cez Microsoft HoloLens 2. Všetky potrebné letové údaje sa zobrazujú pomocou hologramov presne tam, kde sa samotný dron na oblohe nachádza a tak pilot nemusí prepínať medzi kontextami. Taktiež je oveľa jednoduchšie takýmto spôsobom zobraziť rôzne prvky misie, ktoré by inak nebolo možné nijako vizualizovať v reálnom svete. Bežne v takýchto prípadoch musí pilot nejako interpretovať údaje z 2D mapy do reality, čo môže byť náročné. Avšak pomocou rozšírenej reality sa tieto údaje môžu zobraziť priamo do reálneho sveta.
Bezdrátové zabezpečovací zařízení
Gargulák, Lukáš ; Morský, Ondřej (oponent) ; Zeman, Václav (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je návrh, konstrukce a naprogramovaní bezdrátového zabezpečovacího zařízení. Toto bezdrátové zabezpečovací zařízení se skládá ze dvou jednotek. Osobní jednotky a senzorové jednotky. Je zde uvedeno srovnání ISM pásem 433 MHz a 868 MHz, na kterých je možna komunikace těchto dvou jednotek uskutečnit. V práci je uveden výběr jednotlivých součástek pro konstrukci zařízení. Práce se také zabývá strukturou přenášených rámců na linkové vrstvě. Okrajově jsou zmíněny možnosti snížení spotřeby mikrokontrolérů AtmelAVR a také dva způsoby dobíjení Li-ION akumulátoru. Je zde také nastíněn firmware obou jednotek. Jeho úplný zdrojový kód je přiložen na DVD.
Pomůcka pro korektury textů
Zatloukal, Jakub ; Hradiš, Michal (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vytvořit jednoduchou aplikaci, která by umožňovala vpisování korekturních znamének, poznámek a dalších informací do elektronického dokumentu. Rozhraní této aplikace mělo být dostatečně intuitivní a jednoduché tak, aby mohla být efektivně využita bez studování složitých manuálů nebo nutnosti zaučování druhou osobou. Dalším požadavkem bylo, aby korekturní informace bylo možné snadno předat elektronicky. Výsledkem je aplikace, která dokáže veškeré vepsané korekturní informace uložit do samostatného souboru a vkládat připravená korekturní znaménka. Soubor s korekturou je velikostně úspornější než celý dokument. Skrze testování vyšlo najevo, že aplikace je dost intuitivní, jednoduchá a vizuálně přívětivá, ale méně prakticky využitelná. Její hlavní předností je jednoduché a přímočaré rozhraní do jisté míry přizpůsobené potřebám korektora.
Program pro nácvik techniky rychlého čtení
Sokol, Miroslav ; Seeman, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvoření uživatelského prostředí pro správný nácvik technik rychlého čtení. Jsou vybrány čtyři hlavní moduly, které trénují různé schopnosti lidského oka s ohledem na průměrného i pokročilého čtenáře. Za využití prostředí WinForms byla vytvořena aplikace tématicky spjata s lidským zrakem, který v sobě skrývá, pro většinu lidí, netušený potenciál. Bakalářská práce rozebírá vlastnosti oka, jednotlivé typy cvičení, jejich implementaci, konkrétní postup vytváření uživatelského prostředí a reakce uživatelů, jenž měli možnost aplikaci otestovat.
Webová aplikace pro sestavování menu restaurace
Ryšavý, Tomáš ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem práce je značně zjednodušit proces tvorby denních menu vytvářených v restauračních zařízeních. Zvolený problém jsem vyřešil vytvořením webové aplikace SimpleMenu.cz . Aplikace umožňuje pohodlný import seznamu jídel, ze kterého poté pomocí přetažení jídel (drag and drop) lze jednoduše sestavit denní menu. To je poté možné exportovat do předem připravených šablon nebo formátu XML. Šablony jsou jednoduše formátovatelné ve Wordu. Při generování se využívá speciálních značek v dokumentech. Výsledku bylo dosaženo pomocí PHP frameworku Symfony. Funkcionalita rozhraní je zejména realizována v JavaScriptu. Vzhled byl navržen s využitím Bootswatch, nadstavby CSS frameworku Bootrap. Ke generování dokumentů se využívá PHP knihovny PHPword. Velmi důležitým faktorem při vývoji byla úzká spolupráce s uživateli, která pomohla iterativnímu vývoji vzhledu a funkčnosti aplikace. V této práci jsem vytvořil webovou aplikaci, která aktuálně šetří čas a nervy v brněnské restauraci Padagali. Přínosem je tedy nástroj, který je univerzálním řešením sestavení a exportu denních menu v restauracích.
Návrh responzivního informačního systému
Hamerník, Kamil ; Mezera, David (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem responsivního informačního systému pro reklamní a marketingovou agenturu. Obsahuje teoretická východiska potřebná pro pochopení problematiky, důkladnou analýzu firmy a samotný návrh řešení, který obsahuje postup navrhování informačního systému včetně jeho grafických návrhů a vizualizací, ze kterých je vidět, jak by mohl informační systém vypadat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 596 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.