Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti a meze využití ICT při výuce na 1. stupni základní školy
Pekařová, Tereza ; Mazáčová, Nataša (vedoucí práce) ; Horáčková, Klára (oponent)
Téma práce představuje Možnosti využití ICT na prvním stupni základní školy, ale také vymezení negativ a omezení ve výuce na prvním stupni základní školy. Práce je rozdělena dvě části, a to na teoretickou část a na praktickou část práce. Zaměřuji se zejména na možnosti využití ICT a na předpoklady zavádění ICT do základních škol a následně na jednotlivé nástroje ICT v základní školy a možnosti jejich využití. Používání ICT chápu jako nástroj pro rozvíjení obecné a mezipředmětové způsobilosti žáků a na rozvíjení schopnosti komunikace a kritického myšlení již na prvním stupni základní školy. Inovační vyučovací metody založené na aktivním a empirickém učení a rozšířené o informační a komunikační technologie mohou zvýšit angažovanost žáků a zlepšit jejich výsledky, jak vyplývá z dotazníkového šetření a kapitol teoretické části práce. Metodika práce je založena na analytické a komparativní metodě v teoretické části práce a na metodě kvantitativního výzkumu ve formě dotazníkového šetření v praktické - empirické části práce. Zpracování teoretické části je založeno na souboru literatury, který je uveden v závěru práce. Dotazníkové šetření je založeno na odpovědích kantorů prvního stupně, zaměřující se na využití interaktivní tabule ve výuce, které byly v průběhu šetření získány a následně vyhodnoceny. Za...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.