Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rekonstrukce železniční stanice Svitavy
Marek, Josef ; Rotschein, Petr (oponent) ; Valehrach, Jan (vedoucí práce)
Úkolem této diplomové práce je navrhnout rekonstrukci železniční stanice Svitavy. Cílem rekonstrukce je zvýšit traťovou rychlost v hlavních kolejích ze stávající rychlosti na rychlost 160 km·h-1. Dalšími požadavky pro vypracování jsou plná peronizace stanice a další nezbytné úpravy s tím související, zejména návrh pražcového podloží, odvodnění stanice a přilehlých dotčených úseků trati. Z důvodů změny počtu kolejí a jejich poloh byla také ověřena možnost prodloužení užitečných délek hlavních a prvních předjízdných kolejí na délku 740 m.
LABORARTORY BRNO
Lindovská, Lucie ; Hrabec, Josef (oponent) ; Mléčka, Jan (vedoucí práce)
Koncept řešení velmi exponovaného nároží ulic Koliště a Milady Horákové se snaží těžit z benefitů parcely, a zároveň eliminovat její největší nedostatek - izolovanost dopravou. Návrh se zároveň snaží posunout hranice ve vystavování umění, klade důraz na variabilitu, maximální využitelnost a sezónnost. Samotná budova má osm nadzemních podlaží a je umístěna tak, že umožňuje volný průhled ze třídy Kapitána Jaroše na Moravské náměstí. Tato dvě místa jsou pak v rámci návrhu spojena platformou - rampou - podchodem, které zároveň slouží jako exteriérový výstavní plocha galerie, která se tak rozšiřuje a otevírá městu a jeho obyvatelům.
Terminál Unkovice VRT
Machová, Petra ; Merta, Jiří (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je kompletní dispoziční návrh přestupního terminálu na plánované vysokorychlostní trati Brno – Břeclav. Práce se věnuje kolejovému řešení ve stanici s odbočkou na vysokorychlostní trať vedoucí do Znojma. Zřizuje se nová přístupová komunikaci k terminálu, která se připojuje k upravovaným stávajícím pozemním komunikacím. U výpravní budovy je navržen parkovací dům, zastávky pro autobusy, půjčovnu aut, stání pro invalidy, motorkáře, taxi služby i cyklisty.
Rekonstrukce železniční stanice Svitavy
Marek, Josef ; Rotschein, Petr (oponent) ; Valehrach, Jan (vedoucí práce)
Úkolem této diplomové práce je navrhnout rekonstrukci železniční stanice Svitavy. Cílem rekonstrukce je zvýšit traťovou rychlost v hlavních kolejích ze stávající rychlosti na rychlost 160 km·h-1. Dalšími požadavky pro vypracování jsou plná peronizace stanice a další nezbytné úpravy s tím související, zejména návrh pražcového podloží, odvodnění stanice a přilehlých dotčených úseků trati. Z důvodů změny počtu kolejí a jejich poloh byla také ověřena možnost prodloužení užitečných délek hlavních a prvních předjízdných kolejí na délku 740 m.
Terminál Unkovice VRT
Machová, Petra ; Merta, Jiří (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je kompletní dispoziční návrh přestupního terminálu na plánované vysokorychlostní trati Brno – Břeclav. Práce se věnuje kolejovému řešení ve stanici s odbočkou na vysokorychlostní trať vedoucí do Znojma. Zřizuje se nová přístupová komunikaci k terminálu, která se připojuje k upravovaným stávajícím pozemním komunikacím. U výpravní budovy je navržen parkovací dům, zastávky pro autobusy, půjčovnu aut, stání pro invalidy, motorkáře, taxi služby i cyklisty.
LABORARTORY BRNO
Lindovská, Lucie ; Hrabec, Josef (oponent) ; Mléčka, Jan (vedoucí práce)
Koncept řešení velmi exponovaného nároží ulic Koliště a Milady Horákové se snaží těžit z benefitů parcely, a zároveň eliminovat její největší nedostatek - izolovanost dopravou. Návrh se zároveň snaží posunout hranice ve vystavování umění, klade důraz na variabilitu, maximální využitelnost a sezónnost. Samotná budova má osm nadzemních podlaží a je umístěna tak, že umožňuje volný průhled ze třídy Kapitána Jaroše na Moravské náměstí. Tato dvě místa jsou pak v rámci návrhu spojena platformou - rampou - podchodem, které zároveň slouží jako exteriérový výstavní plocha galerie, která se tak rozšiřuje a otevírá městu a jeho obyvatelům.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.