|
Most na dálnici D1 přes silnici a potok
Surovcová, Monika ; Zdražilová, Magda (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh přemostění ve směru Přerov – Lipník v katastrálním území Osek nad Bečvou. Most slouží k překonání silnici III/43612 v km 93,550, potoku Lubeň a polní cesty. Ze tří variant řešení je vybrána monolitická dodatečně předpjatá dvoutrámová konstrukce a posouzena podle mezních stavů včetně vlivu postupné výstavby dle platných evropských norem. Současně je zpracována výkresová dokumentace, průvodní zpráva a vizualizace řešeného nosníku.
|
|
Predpätý most cez rieku Oravu
Figuli, Juraj ; Nečas, Radim (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Cieľom bakalárskej práce je návrh a dimenzovanie jednopoľového cestného mostu, ktorý má slúžiť pre premávku v meste. Základ práce tvorí statický posudok nosnej konštrukcie mosta, pre ktorú bol zvolený variant dvoj-trámu o rozpätí 24,5 metra. Dvoj-trám je navrhovaný ako dodatočne predpätý, staticky pôsobiaci ako prostý nosník. Pri jednotlivých posudkoch sa postupovalo v zmysle stanovenom európskou normou pre navrhovanie (Euro kódom). Stanovené účinky zaťaženia sú vyhodnotené výpočtovým programom Scia Engineer 2012.0 založenom na báze metódy konečných prvkov.
|
|
Most na dálnici D1 přes silnici a potok
Surovcová, Monika ; Zdražilová, Magda (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh přemostění ve směru Přerov – Lipník v katastrálním území Osek nad Bečvou. Most slouží k překonání silnici III/43612 v km 93,550, potoku Lubeň a polní cesty. Ze tří variant řešení je vybrána monolitická dodatečně předpjatá dvoutrámová konstrukce a posouzena podle mezních stavů včetně vlivu postupné výstavby dle platných evropských norem. Současně je zpracována výkresová dokumentace, průvodní zpráva a vizualizace řešeného nosníku.
|
|
Predpätý most cez rieku Oravu
Figuli, Juraj ; Nečas, Radim (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Cieľom bakalárskej práce je návrh a dimenzovanie jednopoľového cestného mostu, ktorý má slúžiť pre premávku v meste. Základ práce tvorí statický posudok nosnej konštrukcie mosta, pre ktorú bol zvolený variant dvoj-trámu o rozpätí 24,5 metra. Dvoj-trám je navrhovaný ako dodatočne predpätý, staticky pôsobiaci ako prostý nosník. Pri jednotlivých posudkoch sa postupovalo v zmysle stanovenom európskou normou pre navrhovanie (Euro kódom). Stanovené účinky zaťaženia sú vyhodnotené výpočtovým programom Scia Engineer 2012.0 založenom na báze metódy konečných prvkov.
|