Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Most na dálnici D1 přes silnici a potok
Surovcová, Monika ; Zdražilová, Magda (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh přemostění ve směru Přerov – Lipník v katastrálním území Osek nad Bečvou. Most slouží k překonání silnici III/43612 v km 93,550, potoku Lubeň a polní cesty. Ze tří variant řešení je vybrána monolitická dodatečně předpjatá dvoutrámová konstrukce a posouzena podle mezních stavů včetně vlivu postupné výstavby dle platných evropských norem. Současně je zpracována výkresová dokumentace, průvodní zpráva a vizualizace řešeného nosníku.
Predpätý most cez rieku Oravu
Figuli, Juraj ; Nečas, Radim (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Cieľom bakalárskej práce je návrh a dimenzovanie jednopoľového cestného mostu, ktorý má slúžiť pre premávku v meste. Základ práce tvorí statický posudok nosnej konštrukcie mosta, pre ktorú bol zvolený variant dvoj-trámu o rozpätí 24,5 metra. Dvoj-trám je navrhovaný ako dodatočne predpätý, staticky pôsobiaci ako prostý nosník. Pri jednotlivých posudkoch sa postupovalo v zmysle stanovenom európskou normou pre navrhovanie (Euro kódom). Stanovené účinky zaťaženia sú vyhodnotené výpočtovým programom Scia Engineer 2012.0 založenom na báze metódy konečných prvkov.
Most na dálnici D1 přes silnici a potok
Surovcová, Monika ; Zdražilová, Magda (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh přemostění ve směru Přerov – Lipník v katastrálním území Osek nad Bečvou. Most slouží k překonání silnici III/43612 v km 93,550, potoku Lubeň a polní cesty. Ze tří variant řešení je vybrána monolitická dodatečně předpjatá dvoutrámová konstrukce a posouzena podle mezních stavů včetně vlivu postupné výstavby dle platných evropských norem. Současně je zpracována výkresová dokumentace, průvodní zpráva a vizualizace řešeného nosníku.
Predpätý most cez rieku Oravu
Figuli, Juraj ; Nečas, Radim (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Cieľom bakalárskej práce je návrh a dimenzovanie jednopoľového cestného mostu, ktorý má slúžiť pre premávku v meste. Základ práce tvorí statický posudok nosnej konštrukcie mosta, pre ktorú bol zvolený variant dvoj-trámu o rozpätí 24,5 metra. Dvoj-trám je navrhovaný ako dodatočne predpätý, staticky pôsobiaci ako prostý nosník. Pri jednotlivých posudkoch sa postupovalo v zmysle stanovenom európskou normou pre navrhovanie (Euro kódom). Stanovené účinky zaťaženia sú vyhodnotené výpočtovým programom Scia Engineer 2012.0 založenom na báze metódy konečných prvkov.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.