Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv herních mechanismů na uživatelskou zkušenost
Kracík, Radim ; Brejcha, Jan (vedoucí práce) ; Šisler, Vít (oponent)
Práce se zabývá vztahem herních mechanismů a uživatelského prožitku. Identifikuje základní herní mechanismy a prvky, které mají nejdůležitější vliv na kvalitu uživatelského prožitku. Výzkum je realizován na příkladu konkrétní hry pomocí konceptu návrhových vzorů. Část práce se zabývá představením tohoto konceptu. Dále se práce zabývá obecnými teoriemi her, modely klasifikace a historií počítačových her. Součástí práce je i popis praktických zkušeností autora s tvorbou hry jako školního projektu.
Využití propojených dat na webu ke tvorbě strategické znalostní hry
Turečková, Šárka ; Svátek, Vojtěch (vedoucí práce) ; Zeman, Václav (oponent)
Všeobecným tématem této diplomové práce bylo využití propojených dat na webu ke tvorbě her. Tato práce se konkrétněji zabývala použitelností DBpedie pro automatické generování otázek vhodných pro využití ve hrách. V rámci toho jsou zde navrženy vhodné způsoby výběru jen chtěných objektů z DBpedie a způsoby získávání a zpracovávání relevantních informací z nich. A to včetně způsobu odhadnutí známosti jednotlivých objektů. Některé postupy jsou poté uplatněny při tvorbě programu pro pokládání znalostních otázek z dat získávaných z DBpedie za chodu aplikace. Reálná možnost použití takto generovaných otázek z DBpedie pro tvorbu her je následně dokázána pomocí návrhu, prototypu a testování znalostní strategické hry pro více hráčů. V práci jsou také shrnuty veškeré hlavní problémy a možné komplikace při používání dat z endpointů DBpedie či DBpedie Live. Jsou tu také stručně zmíněny aktuální problémy a možnosti vzájemného využití her a propojených dat na webu.
Výukově orientovaná 3D hra v prostředí Českého Krumlova
VELEK, Aleš
Dnes se již v herním světě neklade důraz jen na postřeh, nebo logické myšlení hráče, ale i na to, aby si hráč po odehrání hry zapamatoval příběh, který mu hra předá. Vyprávění příběhu ve hře je trochu jiné než ve filmu, ale konečný důsledek může být stejný. Tato práce "Výukově orientovaná hra v prostředí Českého Krumlova" je zaměřena na tvorbu hry umožňující volný pohyb po 3D prostředí a na technologii pro tuto práci využitou. Pro programování hry bude využito technologie, která dovoluje tvorbu aplikací ve více platformách. Pohyb hráče bude založen na základních herních prvcích, jako je průlet či chůze. Dále budou tvořeny skripty pro interakci uživatele s prostředím. Pro import celého města bude hledán nejvhodnější formát jak samotných modelů, tak textur. Podle možností zvoleného prostředí pro vývoj bude navržen příběh hry (scénář), který bude korespondovat s historií i současností města Český Krumlov, a bude hráče motivovat v dalším postupu hrou.
Nastavení virtuální ekonomiky uvnitř MMOG
Husárik, Braňko ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Svatoš, Oleg (oponent)
Práce se věnuje problematice správného nastavení virtuální ekonomiky Massive Multiplayer Online Game tak, aby hra byla v této oblasti konkurenceschopná ostatním produktům na trhu. Kromě nastavení ekonomiky na konkrétním přikladu obsahuje i analýzu trhu počítačových a konzolových her, srovnání virtuální ekonomiky s reálnou a dále pak porovnání vybraných virtuálních ekonomik na základě nadefinovaných kritérií. Primárním cílem práce je vytvořit postup pro nastavení virtuální ekonomiky a jeho ověření. Dalším cílem je pak vedle vytvoření analýzy trhu her a srovnání ekonomik i demonstrace postupu výroby webové hry. Při tvorbě hry je kladen důraz na její analýzu proveditelnosti, na jejímž základě byla hra realizována, a na nastavení ekonomiky. Součástí práce je i ověření správnosti postupu tohoto nastavení podle navržených kritérií.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.