Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Srovnání multimediálních frameworků
Brandejs, Zdenko ; Klíma, Ondřej (oponent) ; Bařina, David (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit srovnání nejznámějších multimediálních frameworků podle podporovaných platforem, formátů a využití. Seznámit se s multimediálními frameworky a jejich knihovnami pro práci s multimédii. Konkrétně se jedná o Video for Windows, DirectShow, Media Foundation, FFmpeg, GStreamer, xine a QuickTime. Detailně popsat jak jednotlivé technologie fungují včetně jejich architektury. Vytvoření webového tutoriálu, kde se uplatní teoretické znalosti při tvorbě přehrávačů. 
Výukový program pro hraní netradičních forem hry SUDOKU
Strnadová, Iveta ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Cílem této práce je prozkoumat logickou hádanku sudoku z pohledu uživatele a vytvořit mu nástroj poskytující pomoc při řešení. Zaměřuje se na klasické sudoku i jeho populární variace. Nástroj ve formě webové stránky je vytvořen v Djangu. Obsahuje prostředí pro řešení sudoku, vzorová zadání, nápovědu, vysvětlené strategie řešení a možnost najít další krok v řešení logickou cestou.
Tutoriál tvorby aplikací pro Apple iPhone
Ondrůj, Daniel ; Švub, Miroslav (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce si klade za cíl vytvořit tutoriál, který by pomohl vývojářům, majícím zájem o tvorbu aplikací pro Apple iPhone, překonat počáteční neznalost iPhonu, vývojového prostředí, jazyka a možností využití prvků telefonu. Tutoriál by měl být nápomocný čtenářům, kteří mají alespoň nějaké předešlé zkušenosti s vývojem aplikací. Pro ty čtenáře, kteří nemají žádné povědomí o tvorbě programů, je v místech, kde není daný problém řešen do hloubky, uveden odkaz na patřičné zdroje. V těch si mohou problematiku prostudovat detailněji. Aby měl tutoriál své opodstatnění, cílem není jen popis přístroje a nástrojů potřebných pro vývoj. V další části práce je popis návrhu a tvorby funkční aplikace. Protože telefon přišel na trh se zcela novými a do jisté míry i revolučními prvky (akcelerometr, velký dotykový displej a mnoho dalších), jedná se o aplikaci, která obsahuje základní a nejvíce známé funkce. Aby bylo možné tyto prvky rozumně spojit, aplikace je na motivy známé ruské hry Tetris. V tomto dokumentu je rozebrán funkční a grafický návrh aplikace. Konkrétní implementace a zdrojový kód projektu je součástí příloh.
Vybrané výukové metody houslové hry v online prostředí
Gojdová, Eliška ; Kubátová, Gabriela (vedoucí práce) ; Hurníková, Kateřina (oponent)
Cílem této práce je nastínit problematiku výuky houslové hry v online prostředí, stejně tak jako nabídnout pohled na vybrané výukové metody v oblasti houslové hry prezentované na současných online platformách. Práce je zaměřena nejen na renomované houslisty, jako je Nicola Benedetti, Yehudi Menuhin, Itzhak Perlman či Augustin Hadelich, ale rovněž na méně známé hráče s bohatou pedagogickou a interpretační zkušeností. Kromě výukových postupů Nicoly Benedetti a Yehudi Menuhina tato práce nabízí též bližší pohled na jejich život a uměleckou kariéru. Dílčím cílem této práce je rovněž vyhodnocení dotazníkového šetření zaměřeného na využívání online platforem při výuce houslové hry či v rámci (samo)studia. KLÍČOVÁ SLOVA Houslová pedagogika, online prostředí, distanční formy výuky, výukový obsah, výukové metody houslové hry, masterclass, tutoriál, Nicola Benedetti, Yehudi Menuhin
Výukový program pro hraní netradičních forem hry SUDOKU
Strnadová, Iveta ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Cílem této práce je prozkoumat logickou hádanku sudoku z pohledu uživatele a vytvořit mu nástroj poskytující pomoc při řešení. Zaměřuje se na klasické sudoku i jeho populární variace. Nástroj ve formě webové stránky je vytvořen v Djangu. Obsahuje prostředí pro řešení sudoku, vzorová zadání, nápovědu, vysvětlené strategie řešení a možnost najít další krok v řešení logickou cestou.
Výukový tutorial pro použití Arduina v robotice
Beran, Jan ; Veigend, Petr (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření výukového tutoriálu pro využití Arduina v robotice za použití robota Trilobot. Tutoriál si klade za cíl být zaměřený na cílovou skupinu studentů ZŠ a výše se zájmem o robotiku a mikrokontrolery, ovšem bez pokročilých znalostí jejich fungování. V teoretické části budou shrnuty současné tutoriály pro platformu Arduino a podobné, spolu s návrhem přestavby robota Trilobot a návrhem tutoriálu. V praktické části bude realizováno jak vytvoření samotného robota, tak i příprava slajdů jak v českém, tak anglickém jazyce a zdrojových kódů k tutoriálu a provedení testování.
Educational Tutorial for Smartphone Robot Control
Turek, Matej ; Kočí, Radek (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
This thesis describes making of tutorials to control robot based on platform Arduino Mega 2560 with smartphone based on operating system Android. Robot does have sensors that sends information about its state. Communication is created with Bluetooth module HC-05 that allows that to exchange data. Then smartphone process the data and send instructions to the robot. The types of tutorials differs in difficulty and there is prepared unfinished program which tutorials complete. Program is written in Java. Tutorials could be used for teaching purpose with minimal, slightly advanced and advanced experience with programming.
Semantický Web - tutorial a demonstrační příklady
Hanyáš, Petr ; Chmelař, Petr (oponent) ; Očenášek, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací interaktivní prezentace obsahující tutoriál na téma "Sémantický web" a ním související komentované demonstrační příklady. Práce také obsahuje správu uživatelů a komentářů, testovací systém s náhodným generováním otázek, fulltextový vyhledávač a popisy editorů ontologií. Cílem celého projektu je vytvořit výukové materiály s možností ověření nabytých znalostí. Motivací k této práci byla nedostupnost kompletních, česky psaných materiálů na toto téma. Mým cílem bylo vytvoření právě těchto materiálů, tak aby byly srozumitelné co nejširšímu spektru čtenářů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.