Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Moderní trendy v konstrukci kluzných ložisek turbodmychadel
Dobrovolný, Ondřej ; Zubík, Martin (oponent) ; Knotek, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je odbornou rešerší zabývající se moderními trendy v konstrukci ložisek u turbodmychadel. Práce je rozdělena do tří částí. První část popisuje historii, základní princip a konstrukci turbodmychadel. Druhá část je věnována teorii kluzných ložisek a jejich funkci. Třetí část se věnuje ložiskům používaných u turbodmychadel.
Přeplňování spalovacích motorů
Vrána, Jan ; Jedelský, Jan (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Při přeplňování se uplatnily především dva způsoby – přeplňování turbodmychadly nebo mechanickým kompresorem. Cílem práce bylo porovnání ideálních cyklů nepřeplňovaných motorů s ideálními cykly přeplňovaných motorů, uvést hlavní problémy při přeplňování, především hranice samovznícení paliva a detonačního spalování, výhody a nevýhody jednotlivých způsobů přeplňování a vliv přeplňování na účinnost motoru. Dále jsou v práci uvedeny základní konstrukční řešení turbodmychadel a chladičů stlačeného vzduchu a některé speciální metody přeplňování a chlazení.
Design For Six Sigma
Greplová, Kristýna ; Fiala, Alois (oponent) ; Koška, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analýza mezí praktického uplatnění obtokového ventilu TwinScroll turbodmychadla automobilu BMW X6 M užitím nástrojů DFSS (Design For Six Sigma). Cílem je tedy vytvoření speciálního přípravku pro měření těsnosti obtokového ventilu s možností otestování nejrůznějších charakteristik majících vliv na klíčové parametry turbodmychadla.
Odlitky ze slitin TiAl pro turbodmychadla
Kudýn, David ; Malec, Silvestr (oponent) ; Zemčík, Ladislav (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na rozbor intermetalických slitin TiAl. Nejprve rozebírá jejich vlastnosti a jejich změny na základě jejich zpracování a ovlivňování legujícími prvky. Následně jsou zde uvedeny možnosti využití v praxi. Pozornost je soustředěna především na turbodmychadlová kola a jejich porovnání s konvenčními materiály. Dále jsou zde rozebrány jednotlivé způsoby tavení a odlévání a s nimi spojené materiály pro tavící kelímky a formy. Na závěr se práce zabývá možnostmi recyklace zbytkového materiálu.
Odlitky ze slitin TiAl pro turbodmychadla
Kudýn, David ; Malec, Silvestr (oponent) ; Zemčík, Ladislav (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na rozbor intermetalických slitin TiAl. Nejprve rozebírá jejich vlastnosti a jejich změny na základě jejich zpracování a ovlivňování legujícími prvky. Následně jsou zde uvedeny možnosti využití v praxi. Pozornost je soustředěna především na turbodmychadlová kola a jejich porovnání s konvenčními materiály. Dále jsou zde rozebrány jednotlivé způsoby tavení a odlévání a s nimi spojené materiály pro tavící kelímky a formy. Na závěr se práce zabývá možnostmi recyklace zbytkového materiálu.
Design For Six Sigma
Greplová, Kristýna ; Fiala, Alois (oponent) ; Koška, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analýza mezí praktického uplatnění obtokového ventilu TwinScroll turbodmychadla automobilu BMW X6 M užitím nástrojů DFSS (Design For Six Sigma). Cílem je tedy vytvoření speciálního přípravku pro měření těsnosti obtokového ventilu s možností otestování nejrůznějších charakteristik majících vliv na klíčové parametry turbodmychadla.
Moderní trendy v konstrukci kluzných ložisek turbodmychadel
Dobrovolný, Ondřej ; Zubík, Martin (oponent) ; Knotek, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je odbornou rešerší zabývající se moderními trendy v konstrukci ložisek u turbodmychadel. Práce je rozdělena do tří částí. První část popisuje historii, základní princip a konstrukci turbodmychadel. Druhá část je věnována teorii kluzných ložisek a jejich funkci. Třetí část se věnuje ložiskům používaných u turbodmychadel.
Přeplňování spalovacích motorů
Vrána, Jan ; Jedelský, Jan (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Při přeplňování se uplatnily především dva způsoby – přeplňování turbodmychadly nebo mechanickým kompresorem. Cílem práce bylo porovnání ideálních cyklů nepřeplňovaných motorů s ideálními cykly přeplňovaných motorů, uvést hlavní problémy při přeplňování, především hranice samovznícení paliva a detonačního spalování, výhody a nevýhody jednotlivých způsobů přeplňování a vliv přeplňování na účinnost motoru. Dále jsou v práci uvedeny základní konstrukční řešení turbodmychadel a chladičů stlačeného vzduchu a některé speciální metody přeplňování a chlazení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.