Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Exportní strategie pivovaru Nymburk
Žáková, Barbora ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Hladěna, Zdeněk (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá exportní strategií firmy Pivovar Nymburk spol. s.r.o.. Hlavním cílem práce je zhodnocení dosavadní exportní strategie a návrh možných doporučení. První kapitoly bakalářské práce popisují český trh s pivem, jeho historii, spotřebu piva v České republice a současné trendy. Dále se práce zabývá vstupy na zahraniční trhy a popisuje problematiku s tím spojenou. V praktické části se věnuji Pivovaru Nymburk, jeho historii, produkci a sortimentu. V dalších kapitolách provádím SWOT a PEST analýzu podniku. Analýza exportní strategie se zaměřuje na dánský trh a zkoumá způsoby vstupu na zahraniční trhy a vývoj exportu pivovaru do Dánska. V závěru práce navrhuji, jakým způsobem lze exportní aktivity pivovaru vylepšit, a hodnotím jejich dosavadní vývoj.
Změny na trhu piva v České republice
Donátová, Martina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Chládek, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce na téma "Změny na trhu piva v České republice" přibližuje současný stav pivovarnictví v České republice. Cílem práce je vysvětlit k jakým změnám na našem trhu dochází a proč. Teoretická část je zaměřena na marketingovou komunikaci, segmentaci trhu a výzkum trhu. Navazuje na to charakteristika produktu -- piva a popis současného stavu trhu piva, který v posledních letech zaznamenal výrazné změny. Pivovarské společnosti přichází na český trh piva s novými produkty určenými pro nově utvářející se segmenty lidí. Největší pozornost je věnována ovocným pivům a jejich spotřebitelům. Součástí práce je i dotazník, jehož cílem je potvrdit předpoklad, podle kterého se ovocná piva na našem trhu ujala.
Postavení rodinného pivovaru Bernard a.s. na evropském trhu piva
Zahálková, Jana ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou pozici Rodinného pivovaru BERNARD na evropském trhu piva. Práce charakterizuje a přibližuje aktivity tohoto pivovaru. Značná pozornost je věnována samotnému evropskému trhu piva, který je popsán v první části práce. Druhá část práce se již věnuje Rodinnému pivovaru BERNARD. Nejprve je zanalyzována současná pozice tohoto pivovaru v České republice. Poté se práce zaměřuje na aktivity pivovaru v Evropě. Výsledkem tohoto textu jsou autorčina doporučení a návrhy pro zlepšení pozice pivovaru na trhu piva.
Strategická a finanční analýza pivovaru
Pjevič, Marek ; Jurečka, Jan (vedoucí práce) ; Němý, Josef (oponent)
Diplomová práce se zabývá strategickou a finanční analýzou Pivovaru Janáček, a.s. Ve strategické analýze je zmapován trh piva v ČR. Analyzuji postavení pivovarnictví v rámci OKEČ, spotřebu piva, výstav piva a strukturu trhu piva v ČR, zabývám označováním a zdaněním piva a exportem piva z ČR do odběratelských zemí. Ve finanční analýze je provedena horizontální a vertikální analýza účetních výkazů, analýza poměrových ukazatelů a analýza soustav ukazatelů. V závěru práce jsou shrnuty perspektivy společnosti v návaznosti na přechozí analýzy.
Postavení společnosti Pivovary Staropramen a.s. na trhu piva
Bolečková, Lenka ; Grünwald, Rolf (vedoucí práce) ; Korbová, Radana (oponent)
Diplomová práce se zabývá zhodnocením finančního zdraví společnosti Pivovary Staropramen a.s. pomocí finanční analýzy. V rámci práce je provedena horizonatální a vertikální analýza účetních výkazů, analýza poměrových ukazatelů a pomocí bonitních modelů je určeno finanční zdraví podniku. Práce dále sleduje celkový vývoj trhu piva v ČR a postvení sledované společnosti na daném trhu.Zvláštní kapitolu tvoří popis historie společnosti od jejího založení až do současnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.