Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Cestovatelská tvorba v éře nových médiích se zaměřením na Youtube
Strasmajer, Matěj ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
Diplomová práce se v první části teoretické věnovala tématu fungování sociálních sítí, například jejich monetizačních prvků a funkcí, umožňujících vzniku cestovatelského obsahu. Vysvětlila prostor zkoumaných sociálních sítí a jejich relevantní ukotvení v oboru sociálních věd, marketingu, žurnalistiky a tvorby obsahu. Vysvětlila tématiku sociálních sítí pro tvorbu obsahu z mnohých odborných definic, skrze které můžeme prohloubit znalost tvorby obsahu na sociálních sítích. Tato část vysvětlila monetizační a tvůrčí principy sítí Facebook, Instagram a především Youtube. V druhé části se zaměřila na tvorbu obsahu a termíny jako Web 2.0, či participativní kultura. Snažila se vysvětlit tvorbu obsahu jako samostatné profesní disciplíny, která má svou metodologii a prostor ve světě sociálních médií. Vysvětlila mnohé formy spolupráce a monetizace obsahu, které v prostoru sociálních sítí umožňují tvůrcům daný obsah nejen konzumovat a sbírat z něho informace, zkušenosti a poznatky, ale také daným autorům dává možnost se tvorbou obsahu profesionálně živit. Ve třetí části se blíže specifikovala na cestovatelskou formu obsahu a oblasti, skrze které travel content vzniká, například influcencing a v jakých formách, například ve formě travel vlogu, či v jakém prostoru, například v prostoru cestovatelských komunit na...
Využití cestovatelských blogů jako zdroje dat o trhu cestovního ruchu
Rychlá, Barbora ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Jenčková, Jiřina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití cestovatelských blogů jako zdroje dat o trhu cestovního ruchu. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se skládá ze dvou kapitol - první se zabývá marketingem, druhá kapitola představuje úvod do teorie infomace a řeší problematiku blogování. V rámci praktické části byl pomocí dotazníkového šetření vytvořen profil autora cestovatelského blogu. Dále byla provedena analýza cestovatelských blogů, expat blogů, cestovatelských vlogů a profilů blogerů na Twitteru. V poslední kapitole bylo prostřednictvím výsledků dotazníkového šetření zhodnoceno současné postavení cestovatelských blogů jako zdroje informací v organizacích cestovního ruchu a byly zhodnoceny výsledky provedené analýzy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.