Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití nástrojů projektového managementu v praxi
Došek, Ivan ; Holeš, Štefan (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práca pojednáva o vytvorení cestovateľského blogu. Na začiatku sa bude pojednávať o analýze súčasného stavu a vytvorenie zmeny. Následne sa vytvorí analýza rizík, aby sa vedelo identifikovať riziká a prípadne sa k nim vyjadriť a postaviť podľa ich vážnosti. Samotný blog sa má vytvoriť pomocou prvkov projektového managementu a mal by byť následne presmerovaný na menšie podnikanie v predaji lacných leteniek pomocou podnikateľského partnera.
Marketing a obchodní modely v online sociální síti
PERZL, Tomáš
Diplomová práce se zajímá marketingem na online sociální síti. Teoretická část se věnuje historii marketingu obecně a tyto znalosti dále prohlubuje principy, které se v oblasti online marketingu objevují dnes. Pozornost je věnována i obecné odpovědnosti společnosti jako celku na sociálních sítích. Praktická část se zabývá konkrétními ukázkovými modely, které v současné době fungují na sociálních sítích. Jedním z modelů je profil, který je zaměřený na lokálních podnikatele v době pandemie viru Co-VID19, v momentech, kdy byl zakázaný volný pohyb osob a s tím zároveň přišlo i značné omezení pro podnikatelé. Druhým z modelů je podnikatelský záměr, který směřuje na propagaci cestování po kraji jižních Čech pomocí sociálních profilů na Facebooku a Instagramu. Pozornost je věnována odlišnostem mezi jednotlivými sociálnímí sitěmi, algoritmizaci sociálních sítí a dále se zabývá tvorbou kampaně na podporu budování obecného povědomí o značce jako takové.
Využití nástrojů projektového managementu v praxi
Došek, Ivan ; Holeš, Štefan (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práca pojednáva o vytvorení cestovateľského blogu. Na začiatku sa bude pojednávať o analýze súčasného stavu a vytvorenie zmeny. Následne sa vytvorí analýza rizík, aby sa vedelo identifikovať riziká a prípadne sa k nim vyjadriť a postaviť podľa ich vážnosti. Samotný blog sa má vytvoriť pomocou prvkov projektového managementu a mal by byť následne presmerovaný na menšie podnikanie v predaji lacných leteniek pomocou podnikateľského partnera.
Využití cestovatelských blogů jako zdroje dat o trhu cestovního ruchu
Rychlá, Barbora ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Jenčková, Jiřina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití cestovatelských blogů jako zdroje dat o trhu cestovního ruchu. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se skládá ze dvou kapitol - první se zabývá marketingem, druhá kapitola představuje úvod do teorie infomace a řeší problematiku blogování. V rámci praktické části byl pomocí dotazníkového šetření vytvořen profil autora cestovatelského blogu. Dále byla provedena analýza cestovatelských blogů, expat blogů, cestovatelských vlogů a profilů blogerů na Twitteru. V poslední kapitole bylo prostřednictvím výsledků dotazníkového šetření zhodnoceno současné postavení cestovatelských blogů jako zdroje informací v organizacích cestovního ruchu a byly zhodnoceny výsledky provedené analýzy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.