Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Brzdové soustavy letadel
Kochtík, Martin ; Kaddour, Mirvat (oponent) ; Třetina, Karel (vedoucí práce)
Hlavním tématem závěrečné práce je brzdění a funkce brzdových soustav při pohybu letounu po zemi ve chvíli po přistání, až po jeho úplné zastavení. V této práci jsou tedy postupně vysvětleny základní definice a principy fungování brzdových soustav u dopravních letadel. Následují předpisy a jejich základní požadavky, které je nutné dodržovat a řídit se jimi. Dále je zde rozebrána výše zmíněná část pohybu letounu po dráze, a to v rovině teoretické, kdy jsou popsány principy maření kinetické energie a způsob jejich výpočtu, a také v rámci konkrétních výpočtů přistávacích rychlostí pro vybrané letouny. Pozornost je také věnována možnostem využití energie vzniklé od brzdění kol letounu a celkově směrům dalšího pokroku ohledně brzdových soustav právě u dopravních letadel.
Vývoj soudobých civilních dopravních letounů ve světě
Bach Quoc, Thang ; Ptáček, Pavel (oponent) ; Chlebek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem práce je zpracovat vymezenou oblast historie letectví ve formě multimediální prezentace, s maximálním využitím obrazových a zvukových záznamů zaměřených na dané období. Obsahem práce je přehled vývoje vícepilotních, vícemotorových civilních dopravních letadel od konce 20. století do současnosti. V této práci je popsán průběh vývoje současných a budoucích civilních dopravních letadel největších výrobců, a to Boeingu a Airbusu. Nechybí také pohled na současnou situaci jednotlivých letadel. Stručně je také popsána charakteristika obou společností.
Tendence vývoje dopravních letadel
Vaščák, Tomáš ; Chlebek, Jiří (oponent) ; Kujal, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je seznámení se s vývojem letadlové techniky, zhodnotit provozní charakteristiky vybraných typů dopravních letounů a vytvořit krátkodobý odhad vývoje dopravních letadel.
Brzdové soustavy letadel
Kochtík, Martin ; Kaddour, Mirvat (oponent) ; Třetina, Karel (vedoucí práce)
Hlavním tématem závěrečné práce je brzdění a funkce brzdových soustav při pohybu letounu po zemi ve chvíli po přistání, až po jeho úplné zastavení. V této práci jsou tedy postupně vysvětleny základní definice a principy fungování brzdových soustav u dopravních letadel. Následují předpisy a jejich základní požadavky, které je nutné dodržovat a řídit se jimi. Dále je zde rozebrána výše zmíněná část pohybu letounu po dráze, a to v rovině teoretické, kdy jsou popsány principy maření kinetické energie a způsob jejich výpočtu, a také v rámci konkrétních výpočtů přistávacích rychlostí pro vybrané letouny. Pozornost je také věnována možnostem využití energie vzniklé od brzdění kol letounu a celkově směrům dalšího pokroku ohledně brzdových soustav právě u dopravních letadel.
Vývoj soudobých civilních dopravních letounů ve světě
Bach Quoc, Thang ; Ptáček, Pavel (oponent) ; Chlebek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem práce je zpracovat vymezenou oblast historie letectví ve formě multimediální prezentace, s maximálním využitím obrazových a zvukových záznamů zaměřených na dané období. Obsahem práce je přehled vývoje vícepilotních, vícemotorových civilních dopravních letadel od konce 20. století do současnosti. V této práci je popsán průběh vývoje současných a budoucích civilních dopravních letadel největších výrobců, a to Boeingu a Airbusu. Nechybí také pohled na současnou situaci jednotlivých letadel. Stručně je také popsána charakteristika obou společností.
Tendence vývoje dopravních letadel
Vaščák, Tomáš ; Chlebek, Jiří (oponent) ; Kujal, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je seznámení se s vývojem letadlové techniky, zhodnotit provozní charakteristiky vybraných typů dopravních letounů a vytvořit krátkodobý odhad vývoje dopravních letadel.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.