Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Městský dům - architektura kombinace funkcí
Salva, Martin ; Ing.arch.Pavel Šimeček (oponent) ; Menšíková, Naděžda (vedoucí práce)
Projekt se zabývá dostavbou bloku budov v Brně – Zábrdovicích, vymezenou místními komunikacemi. Pro návrh hmoty byl využitý princip poréznosti, kdy byl pozemek zastavěn maximální statickou hmotou prořezaný dynamickými komunikacemi – optimálními spojnicemi skrz objekt se zelení. Objekt má pět nadzemních podlaží a suterén s garážemi a technickým zázemím. V 1NP a části 2NP jsou obchodní prostory, na úrovni 2NP a 3NP jsou administrativní prostory. V části 3NP, ve 4NP a v 5.NP jsou byty. Založení objektu je na železobetonové desce, konstrukční systém domu je tvořen železobetonovými sloupy se zděnými vyzdívkami. Stropy a schodiště jsou monolitické železobetonové. Objekt je zastřešen rovnou střechou, část střech je pochozí se zelení.
Městský dům - architektura kombinace funkcí
Salva, Martin ; Ing.arch.Pavel Šimeček (oponent) ; Menšíková, Naděžda (vedoucí práce)
Projekt se zabývá dostavbou bloku budov v Brně – Zábrdovicích, vymezenou místními komunikacemi. Pro návrh hmoty byl využitý princip poréznosti, kdy byl pozemek zastavěn maximální statickou hmotou prořezaný dynamickými komunikacemi – optimálními spojnicemi skrz objekt se zelení. Objekt má pět nadzemních podlaží a suterén s garážemi a technickým zázemím. V 1NP a části 2NP jsou obchodní prostory, na úrovni 2NP a 3NP jsou administrativní prostory. V části 3NP, ve 4NP a v 5.NP jsou byty. Založení objektu je na železobetonové desce, konstrukční systém domu je tvořen železobetonovými sloupy se zděnými vyzdívkami. Stropy a schodiště jsou monolitické železobetonové. Objekt je zastřešen rovnou střechou, část střech je pochozí se zelení.
Marketingová strategie vybrané obchodní firmy
To, Bich Ngoc ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Nguyen, Thai Ngoc (oponent)
Tato práce se zabývá marketingovou strategií obchodní firmy Saparia, která provozuje Obchodní centrum Sapa v Praze. Cíle této práce jsou dva, a to komplexní charakteristika obchodního centra a analýza marketingové strategie společnosti se závěrečným návrhem nové marketingové strategie. Práce je členěna do čtyř kapitol. První kapitola se zabývá teoretickým východiskem, definicí marketingové strategie. Druhá kapitola podává komplexní charakteristiku obchodního centra jakožto objektu marketingové strategie. Jednotlivé podkapitoly popisují společnost Saparia, umístění obchodního centra, historii, areál, nabídku obchodního centra a jeho funkce. Třetí kapitola se věnuje analýze marketingového prostředí. Tato strategická analýza zahrnuje typologii zákazníka a prodejce obchodního centra, konkurenční situaci, monitoring médií a analýzu současné marketingové strategie společnosti. SWOT analýza sumarizuje výsledky dílčích analýz, zároveň představuje východisko pro formulování návrhu nové marketingové strategie, což je předmětem poslední čtvrté kapitoly.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.