Název:
Marketingová strategie vybrané obchodní firmy
Překlad názvu:
Marketing Strategy of a Company
Autoři:
To, Bich Ngoc ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Nguyen, Thai Ngoc (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá marketingovou strategií obchodní firmy Saparia, která provozuje Obchodní centrum Sapa v Praze. Cíle této práce jsou dva, a to komplexní charakteristika obchodního centra a analýza marketingové strategie společnosti se závěrečným návrhem nové marketingové strategie. Práce je členěna do čtyř kapitol. První kapitola se zabývá teoretickým východiskem, definicí marketingové strategie. Druhá kapitola podává komplexní charakteristiku obchodního centra jakožto objektu marketingové strategie. Jednotlivé podkapitoly popisují společnost Saparia, umístění obchodního centra, historii, areál, nabídku obchodního centra a jeho funkce. Třetí kapitola se věnuje analýze marketingového prostředí. Tato strategická analýza zahrnuje typologii zákazníka a prodejce obchodního centra, konkurenční situaci, monitoring médií a analýzu současné marketingové strategie společnosti. SWOT analýza sumarizuje výsledky dílčích analýz, zároveň představuje východisko pro formulování návrhu nové marketingové strategie, což je předmětem poslední čtvrté kapitoly.This work deals with the marketing strategy of company Saparia, which manages Trade Centre Sapa in Prague. There are two objectives of the work. The first one is to acquiant reader with the complex description of the trade centre and the other is to analyse the marketing strategy of the company with a final proposal of a new marketing strategy. The thesis is divided into four chapters. The first chapter deals with the theoretical basis, the definition of marketing strategy. The second chapter gives the comprehensive description of the trade centre as the object of marketing strategy. Individual subsections describe company Saparia, the location of the trade centre, its history, the offer and its functions. The third chapter is devoted to analysis of the marketing environment. This strategic analysis involves the description of a typical customer and seller of the trade centre, competitive environment, media monitoring and analysis of the current marketing strategy. SWOT analysis summarizes the results of these partial analyses, providing the basis for the formulation of a new marketing strategy, which is the subject of the last fourth chapter.
Klíčová slova:
marketingová stategie; návrh marketingové strategie; obchodní centrum; marketing strategy; proposal of a marketing strategy; trade centre
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22447