Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový plán vybraných gastronomických zájezdů
Mokrišová, Kristýna ; Kalábová, Markéta (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Tématem diplomové práce je marketing gastronomické cestovní kanceláře. Gastronomický cestovní ruch patří mezi současné trendy cestovního ruchu, na základě tohoto rostoucího potenciálu bude v práci představena fiktivní gastronomická cestovní kancelář prodávající gastronomické zájezdy. Hlavním záměrem práce je navržení marketingové kampaně specifických gastronomických zájezdů. Marketingová kampaň bude sestavena tak, aby zaujala, oslovila a přiměla zákazníky k nákupu nabízených služeb. Kampaň tedy dokáže nabídnout potenciálním zákazníkům přesně to, po čem tolik touží. Marketingový přístup není stejný pro všechny, zohledňuje spotřební a mediální chování odlišných cílových skupin. Díky navržené kampani bude zvýšena konkurenceschopnost firmy, bude dosahován zisk, tedy objemný prodej nabízených zájezdů a získání silné pozice na trhu.
Vybrané problémy ochrany spotřebitele
KOCOUREK, David
Má bakalářská práce je zaměřena na zjištění znalostí spotřebitelů o jejich právech. Konkrétně se soustředí na spotřebitelská práva v oblasti zájezdů. Práce se skládá ze dvou částí. První částí je literární přehled, kde je možné najít teoretické informace o základních pojmech, jež ve své práci používám. Druhá část je zaměřena na marketingový výzkum, který jsem provedl pro zjištění znalostí spotřebitelů o jejich právech. Osobně jsem se dotazoval nahodile vybraných respondentů a jejich odpovědi jsem zaznamenal do předem připraveného dotazníku. Zjištěná data jsem potom analyzoval. Výsledky jsou pro větší přehlednost prezentovány formou tabulek a grafů. Nakonec jsem navrhl některá opatření, která podle mého názoru mohou pomoci spotřebitelům lépe znát svá práva. Doporučil jsem například větší propagaci spotřebitelských práv v televizi a rádiu. Výsledky výzkumu jsem konzultoval se Sdružením obrany spotřebitelů v Českých Budějovicích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.