Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tiskový mluvčí firmy
RAFFLOVÁ, Veronika
Bakalářská práce pojednává o problematice práce tiskového mluvčího firmy. Cílem této práce je porovnání teoretických znalostí o této pozici s praxí mluvčího a zhodnocení současného stavu mluvčích ve středně velké firmě. Teoretická část je věnována charakteristice tiskových mluvčích, možnostem jejich vzdělávání a jeho komunikaci s médii a s veřejností. Dále se zabývá legislativou, která ohraničuje jejich práci a organizacím, které sdružují mluvčí a ostatní pracovníky v oblasti public relations. V praktické části je popsán běžný pracovní den mluvčího ve firmě. Pomocí řízeného rozhovoru a dotazníku byly zjištěny problémy, které mohou mluvčí v praxi čekat a návrhy jejich řešení. Dále je práce zaměřena na uplatnění tiskových mluvčích na trhu práce. Výsledky popisují stav vzdělávání tiskových mluvčích v oblasti public relations jejich komunikace se zúčastněnými stranami a navrhují řešení pro zlepšení těchto faktorů.
Communication strategies of the Family brewery BERNARD a.s.
Barjaková, Martina ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Balnohová, Jana (oponent)
Tato práce se zaobírá problematikou komunikačních strategií v Rodinném pivovaru BERNARD a.s. Je zaměřena na komunikaci pivovaru v České republice a také v zahraničí. První kapitola bude sloužit jako teoretický základ pro následující části práce. Budou v ní popsány druhy piva a jejich charakteristiky, český pivní trh a pozice daného pivovaru na něm. Druhá kapitola popíše nástroje, které pivovar využívá pro komunikaci se svými zákazníky. V poslední kapitole budou tyto nástroje zhodnoceny a budou navrženy nové možnosti komunikace pro pivovar. Práce by mohla v budoucnu sloužit jako inspirace pro pivovar, popřípadě jiné podniky, jak by mohly zlepšit svou komunikaci a rychleji tak dosáhnout svých firemních strategických cílů.
Manažerská komunikace ve vybraném podniku
UREŠOVÁ, Nikola
Předložená bakalářská práce se zabývá manažerskou komunikací ve vybraném podniku. V rámci manažerské komunikace jsem se zaměřila na komunikaci vnitropodnikovou. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V praktické části jsem na základě vybrané literatury zpracovala literární přehled zaměřený na základní pojmy komunikace. Pro vypracování praktické části jsem si zvolila stedně velký podnik. Pomocí nestrukturovaného rozhovoru a dotazníkového šetření jsem navrhla nezávazbná doporučení na změny komunikace v podniku.
Řízení multikulturního týmu ve společnosti DHL Information Services (Europe) s.r.o.
Satrapa, Tomáš ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Chylíková, Hana (oponent)
Cílem diplomové práce je stanovit zlepšení řízení multikulturních týmů v rámci oddělení "Service Desk" společnosti DHL Information Services (Europe) s. r. o. Doporučení je stanoveno na základě analýzy práce manažera multikulturních týmů, zjištěných konkrétních specifik jednotlivých týmů a konfrontace zjištění s teoretickými modely řízení multikulturních týmů. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy, jako jsou tým, vývojová stádia týmu, způsoby řízení týmu, týmová komunikace. Praktická část práce se zaměřuje na ověřování stanovených hypotéz pomocí řízených rozhovorů s manažerkou oddělení "Service Desk" a jednotlivými týmovými vedoucími.
Interní firemní komunikace v holdingu PNS
Hradecká, Lucie ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje interní komunikaci v holdingové společnosti PNS. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů: komunikace, interní komunikace a její nástroje, metody i bariéry. Praktická část je zaměřena na holding PNS a prostřednictvím anonymního dotazníkového šetření analyzuje úroveň stávající vnitropodnikové komunikace a názory zaměstnanců na způsoby předávání informací. Na základě výsledků získaných z průzkumu pak hodnotí využívání komunikačních prostředků, efektivitu komunikačních nástrojů a spokojenost zaměstnanců. V závěru jsou shrnuty výsledky a navržena některá doporučení, která by mohla vést ke zlepšení stávající úrovně interní komunikace ve společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.