Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh plnicího systému motoru s uvažováním recirkulace výfukových plynů
Vojkůvka, František ; Štěpánek, Karel (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je optimalizace podtlakové funkce ejektoru s využitím počítačové dynamiky tekutin neboli CFD. Ejektor je vřazen do plnicího systému šestiválcového vznětového motoru pro zvýšení tlakového spádu systému recirkulace výfukových plynů. Je provedena analýza současného konstrukčního řešení a následně návrh nového tvaru ejektoru se zvýšeným podtlakovým účinkem. Úvodní část práce je věnována problematice emisí vznětových motorů a prostředkům pro snižování emisí ve výfukových plynech se zaměřením na systém recirkulace výfukových plynů.
Návrh a analýza vlastností hydraulického servomechanismu řízení malého a rychlého letounu
Cäsar, Tomáš ; Bencalík, Karol (oponent) ; Třetina, Karel (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout servomechanismus vhodný k řízení malých rychlých letounů, jako jsou business jety a lehké víceúčelové bojové letouny. Hlavním úkolem bylo poté vzít navržené parametry a využít je při počítačové analýze a posoudit, jaký mají jejich změny vliv na vlastnosti servomechanismu. Dále bylo navrženo, jak by tyto charakteristiky byly ověřeny experimentálně.
Studie profuku plynů těsnicí soustavou turbodmychadla
Požár, Vladimír ; Novotný, Pavel (oponent) ; Vacula, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na výzkum proudění plynů těsnící soustavou turbodmychadla, a to přímo u kompresorové části. Zde se nachází těsnící „pístní“ kroužek, který je hlavním předmětem zkoumání, a to hlavně jaký vliv má geometrie těsnícího kroužku a jeho umístění v drážce hřídele na úník plynů do ložiskové skříně. V práci je dále posouzeno chování tohoto proudění při různých okrajových podmínkách s testováním jednotlivých typů proudění.
Návrh a analýza vlastností hydraulického servomechanismu řízení malého a rychlého letounu
Cäsar, Tomáš ; Bencalík, Karol (oponent) ; Třetina, Karel (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout servomechanismus vhodný k řízení malých rychlých letounů, jako jsou business jety a lehké víceúčelové bojové letouny. Hlavním úkolem bylo poté vzít navržené parametry a využít je při počítačové analýze a posoudit, jaký mají jejich změny vliv na vlastnosti servomechanismu. Dále bylo navrženo, jak by tyto charakteristiky byly ověřeny experimentálně.
Návrh plnicího systému motoru s uvažováním recirkulace výfukových plynů
Vojkůvka, František ; Štěpánek, Karel (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je optimalizace podtlakové funkce ejektoru s využitím počítačové dynamiky tekutin neboli CFD. Ejektor je vřazen do plnicího systému šestiválcového vznětového motoru pro zvýšení tlakového spádu systému recirkulace výfukových plynů. Je provedena analýza současného konstrukčního řešení a následně návrh nového tvaru ejektoru se zvýšeným podtlakovým účinkem. Úvodní část práce je věnována problematice emisí vznětových motorů a prostředkům pro snižování emisí ve výfukových plynech se zaměřením na systém recirkulace výfukových plynů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.