Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Napěťová, deformační a pevnostní analýza přední nápravy lehokola
Valenda, Jakub ; Gayer, Tomáš (oponent) ; Vrbka, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na posouzení napjatosti a bezpečnosti přední nápravy lehokola pomocí přístupu prosté pružnosti. Výpočet je omezen na tři varianty, které se liší způsobem zatížení rámu. Jako výpočtový model nápravy je použit prut se dvěma přímými a jedním zakřiveným úsekem. Dominantní namáhání je uvažováno na ohyb a krut. V závěru se pro jednotlivé zátěžné stavy zhodnocuje průběh napětí po délce prutu, bezpečnost v kritickém místě a deformace v místě silového působení na nápravu. Pro analytický výpočet jsem použil software Matlab. Pomocné nákresy byly ztvárněny v AutoCAD a Autodesk Inventor.
Vozidlo s ekologickým pohonem
Švec, Jan ; Novotný, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout třístopé vozidlo s ekologickým pohonem. První kapitola pojednává o historii tříkolových vozidel od počátku jejich vývoje. Druhá kapitola mapuje současnou produkci a třetí kapitola je věnována vlastnímu návrhu koncepce vozidla.
Podvozek třístopého elektromobilu
Švec, Jan ; Ramík, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Cílem práce bylo navrhnout koncepci třístopého elektromobilu. První kapitola porovnává městská vozidla a jejich parametry. Druhá kapitola je zaměřena na koncepci vozidla a ve třetí kapitole jsou popsány konstrukční skupiny vozidla. Dále je zde řešena stabilita vozidla a přední zavěšení
Podvozek třístopého elektromobilu
Švec, Jan ; Ramík, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Cílem práce bylo navrhnout koncepci třístopého elektromobilu. První kapitola porovnává městská vozidla a jejich parametry. Druhá kapitola je zaměřena na koncepci vozidla a ve třetí kapitole jsou popsány konstrukční skupiny vozidla. Dále je zde řešena stabilita vozidla a přední zavěšení
Napěťová, deformační a pevnostní analýza přední nápravy lehokola
Valenda, Jakub ; Gayer, Tomáš (oponent) ; Vrbka, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na posouzení napjatosti a bezpečnosti přední nápravy lehokola pomocí přístupu prosté pružnosti. Výpočet je omezen na tři varianty, které se liší způsobem zatížení rámu. Jako výpočtový model nápravy je použit prut se dvěma přímými a jedním zakřiveným úsekem. Dominantní namáhání je uvažováno na ohyb a krut. V závěru se pro jednotlivé zátěžné stavy zhodnocuje průběh napětí po délce prutu, bezpečnost v kritickém místě a deformace v místě silového působení na nápravu. Pro analytický výpočet jsem použil software Matlab. Pomocné nákresy byly ztvárněny v AutoCAD a Autodesk Inventor.
Vozidlo s ekologickým pohonem
Švec, Jan ; Novotný, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout třístopé vozidlo s ekologickým pohonem. První kapitola pojednává o historii tříkolových vozidel od počátku jejich vývoje. Druhá kapitola mapuje současnou produkci a třetí kapitola je věnována vlastnímu návrhu koncepce vozidla.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.