Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Porovnání intervenční pohybové a rehabilitační metody Pilates a jógy u dětí s mentální disabilitou ve věku 8 ? 15 let.
KROUPOVÁ, Petra
Bakalářská práce se zabývá porovnáním intervenční pohybové a rehabilitační metody Pilates a jógy a jejím vlivu na děti s mentální disabilitou ve věku 8 ? 15 let. Po celou dobu byl sledo?ván vliv těchto pohybových aktivit na zdravotní stav a hodnotovou orientaci probanda. Cílem práce bylo vytvoření pohybového programu zaměřeného na děti s mentální disabilitou, kde u jedné skupinky probandů byla uplatněna cvičební metoda Pilates a druhé skupinky probandů bylo uplatněno jógové cvičení. Pro splnění daného cíle bylo stanoveno tříměsíční období pro aplikování předem připraveného programu. Na základě získaných poznatků a naměřených výsledků byly potvrzeny dva základní předpoklady: cvičební metody Pilates a jóga pozitivně působily na zdravotní stav probanda a dále došlo ke zlepšení osobnostní hodnotové orientace měřeného jedince.
Intervenční pohybový program dětí se sluchovou a mentální disabilitou ve věkovém rozpětí 8-15 let
BAUEROVÁ, Miroslava
Bakalářská práce se zabývá intervenčním pohybovým programem pro děti s mentální a sluchovou disabilitou ve věku 8-15 let. Po celou dobu experimentování byl sledován vliv pohybové aktivity na zdravotní stav a hodnotovou orientaci probanda. Cílem práce bylo vytvoření pohybového programu zaměřeného na děti s mentální disabilitou, kde byla uplatněna psychomotorika. U vzorku dětí se sluchovou disabilitou se tyto psychomotorické hry využívaly pouze jako doplňková aktivita edukační hodiny. Pro splnění daného cíle bylo navrženo tříměsíční období vhodné pro aplikování předem připraveného programu. Na základě získaných poznatků a naměřených výsledků byly potvrzeny dva základní předpoklady: pohybová aktivita pozitivně působila na zdravotní stav probanda; realizací programu byla zlepšena osobnostní hodnotová orientace měřeného jedince.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.