Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikace marketingového mixu ve veřejné správě
Vařbuchta, Petr ; Šmídtová, Martina (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketing, konkrétně na marketingový mix v jeho běžné formě a jeho adaptaci na prostředí veřejné správy v rámci samosprávy. Teoretická část se věnuje základním prvkům marketingu, marketingovému prostředí, získávání informací a jejich analýze i komplexnímu marketingovému mixu. Praktická část se zabývá analýzou faktorů v makroprostředí i mikroprostředí a obsahuje průzkum zaměřený na danou problematiku a návrh vhodných nástrojů marketingového mixu pro územní samosprávný celek.
Aplikace marketingového mixu ve veřejné správě
Vařbuchta, Petr ; Šmídtová, Martina (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketing, konkrétně na marketingový mix v jeho běžné formě a jeho adaptaci na prostředí veřejné správy v rámci samosprávy. Teoretická část se věnuje základním prvkům marketingu, marketingovému prostředí, získávání informací a jejich analýze i komplexnímu marketingovému mixu. Praktická část se zabývá analýzou faktorů v makroprostředí i mikroprostředí a obsahuje průzkum zaměřený na danou problematiku a návrh vhodných nástrojů marketingového mixu pro územní samosprávný celek.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Sedláček s. r. o.
Valíčková, Petra ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Polanecká, Šárka (oponent)
Cílem bakalářské práce na téma "Analýza marketingového mixu ve firmě Sedláček s. r. o." je především charakteristika vybrané firmy. Dále analýza aktuálního marketingového mixu nejen jako celku, ale také jednotlivých marketingových nástrojů. Závěrem zhodnotit stav firmy a případně navrhnout doporučení pro sestavení nového marketingového mixu, který by mohl vylepšit současnou situaci ve firmě.
Analýza marketingového mixu ve vybrané firmě
HRŮZA, Václav
Cílem bakalářské práce je Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku. Zkoumaným podnikem byla firma ROHDE, spol. s.r.o. se sídlem v Dyjákovicích, jejímž hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej vypalovacích pecí pro keramiku, fusing skla, tavení a žíhání kovů. V první části této práce jsou teoreticky charakterizovány a vymezeny nástroje marketingového mixu. Druhá {--} praktická část se již zabývá analýzou současného stavu firmy. Zaměřuje se na popis firmy, její historii, výrobky, výrobními řadami, tvorbu cen, distribuci a promotion výrobků. Dále jsou zde navrženy a doporučeny vhodné prvky nástrojů marketingového mixu, které by vedly k zefektivnění činností v podniku

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.