|
Aplikace marketingového mixu ve veřejné správě
Vařbuchta, Petr ; Šmídtová, Martina (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketing, konkrétně na marketingový mix v jeho běžné formě a jeho adaptaci na prostředí veřejné správy v rámci samosprávy. Teoretická část se věnuje základním prvkům marketingu, marketingovému prostředí, získávání informací a jejich analýze i komplexnímu marketingovému mixu. Praktická část se zabývá analýzou faktorů v makroprostředí i mikroprostředí a obsahuje průzkum zaměřený na danou problematiku a návrh vhodných nástrojů marketingového mixu pro územní samosprávný celek.
|
|
Aplikace marketingového mixu ve veřejné správě
Vařbuchta, Petr ; Šmídtová, Martina (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketing, konkrétně na marketingový mix v jeho běžné formě a jeho adaptaci na prostředí veřejné správy v rámci samosprávy. Teoretická část se věnuje základním prvkům marketingu, marketingovému prostředí, získávání informací a jejich analýze i komplexnímu marketingovému mixu. Praktická část se zabývá analýzou faktorů v makroprostředí i mikroprostředí a obsahuje průzkum zaměřený na danou problematiku a návrh vhodných nástrojů marketingového mixu pro územní samosprávný celek.
|
| |
|
Analýza marketingového mixu ve vybrané firmě
HRŮZA, Václav
Cílem bakalářské práce je Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku. Zkoumaným podnikem byla firma ROHDE, spol. s.r.o. se sídlem v Dyjákovicích, jejímž hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej vypalovacích pecí pro keramiku, fusing skla, tavení a žíhání kovů. V první části této práce jsou teoreticky charakterizovány a vymezeny nástroje marketingového mixu. Druhá {--} praktická část se již zabývá analýzou současného stavu firmy. Zaměřuje se na popis firmy, její historii, výrobky, výrobními řadami, tvorbu cen, distribuci a promotion výrobků. Dále jsou zde navrženy a doporučeny vhodné prvky nástrojů marketingového mixu, které by vedly k zefektivnění činností v podniku
|