Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ideál lidského těla a jeho obraz v médiích
Vaněk, Miroslav ; Ovečka, Libor (vedoucí práce) ; Lorman, Jaroslav (oponent)
Ideál lidského těla a jeho obraz v médiích Bakalářská práce Ideál lidského těla a jeho obraz v médiích, zpracovává dva různé pohledy na lidské tělo. Pohled biblický, jak k tělu přistupovaly knihy Písma svatého ve Starém a Novém zákoně a pohled na tělo, tak jak jej prezentují současná média a sdělovací prostředky. Předkládá informace o tom jak se k lidskému tělu staví články vydávané v českém tisku. Zjištěné informace porovnává a určuje vzájemný střet a protiklady těchto pohledů. Přihlíží k tomu, zda je současný ideál krásy, tak jak je prezentován současnými médii v souladu s křesťanskou etikou a zda může nějak negativně ovlivňovat postoj k vlastnímu tělu. Klíčová slova: ideál; tělo; člověk; média; Písmo svaté; krása
Podoby inzerce subjektů estetické chirurgie v letech 2011-2012
Brezík, František ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce názvu "Podoby inzerce subjektů estetické chirurgie v letech 2011-2012" se snaží přiblížit současnou oblast estetické chirurgie. Zásadní roli hraje komerční komunikace, jež se podílí na změně vnímání této oblasti. V práci je nejprve představen diskurz estetické chirurgie mimo lékařskou praxi. Ten přibližuje obecné informace o produktu a cílové skupině. Důležitou roli zde hraje jasné genderové vymezení - na ženy je cílena absolutní většina komerčních sdělení z této oblasti. Následuje analýza podob inzerce, která vychází z materiálů v tisku (především časopisy pro ženy). Cílem je postihnout hlavní motivy, které formují podobu inzerce. Mezi ně patří využití techniky nebo autority lékaře v komerční rovině sdělení. Tyto motivy jsou popsány a v poslední části jsou interpretovány v širším kontextu. Ten zahrnuje myšlení těla, jež je v souvislosti s estetickou chirurgií podstatným prvkem. Tělo se v inzerci stává znakem, který hraje roli vzoru. Ten působí jako apel na ženy tím, že podtrhuje strach ze stárnutí. Estetická chirurgie jako disciplína však naznačuje jiné chápání těla: jako zdroje. Interdisciplinární charakter této práce rozvede tuto problematiku také v souvislosti s etickými otázkami.
Podoby inzerce subjektů estetické chirurgie v letech 2011-2012
Brezík, František ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce názvu "Podoby inzerce subjektů estetické chirurgie v letech 2011-2012" se snaží přiblížit současnou oblast estetické chirurgie. Zásadní roli hraje komerční komunikace, jež se podílí na změně vnímání této oblasti. V práci je nejprve představen diskurz estetické chirurgie mimo lékařskou praxi. Ten přibližuje obecné informace o produktu a cílové skupině. Důležitou roli zde hraje jasné genderové vymezení - na ženy je cílena absolutní většina komerčních sdělení z této oblasti. Následuje analýza podob inzerce, která vychází z materiálů v tisku (především časopisy pro ženy). Cílem je postihnout hlavní motivy, které formují podobu inzerce. Mezi ně patří využití techniky nebo autority lékaře v komerční rovině sdělení. Tyto motivy jsou popsány a v poslední části jsou interpretovány v širším kontextu. Ten zahrnuje myšlení těla, jež je v souvislosti s estetickou chirurgií podstatným prvkem. Tělo se v inzerci stává znakem, který hraje roli vzoru. Ten působí jako apel na ženy tím, že podtrhuje strach ze stárnutí. Estetická chirurgie jako disciplína však naznačuje jiné chápání těla: jako zdroje. Interdisciplinární charakter této práce rozvede tuto problematiku také v souvislosti s etickými otázkami.
Ideál lidského těla a jeho obraz v médiích
Vaněk, Miroslav ; Ovečka, Libor (vedoucí práce) ; Lorman, Jaroslav (oponent)
Ideál lidského těla a jeho obraz v médiích Bakalářská práce Ideál lidského těla a jeho obraz v médiích, zpracovává dva různé pohledy na lidské tělo. Pohled biblický, jak k tělu přistupovaly knihy Písma svatého ve Starém a Novém zákoně a pohled na tělo, tak jak jej prezentují současná média a sdělovací prostředky. Předkládá informace o tom jak se k lidskému tělu staví články vydávané v českém tisku. Zjištěné informace porovnává a určuje vzájemný střet a protiklady těchto pohledů. Přihlíží k tomu, zda je současný ideál krásy, tak jak je prezentován současnými médii v souladu s křesťanskou etikou a zda může nějak negativně ovlivňovat postoj k vlastnímu tělu. Klíčová slova: ideál; tělo; člověk; média; Písmo svaté; krása
Ideál lidského těla a jeho obraz v médiích
Vaněk, Miroslav ; Ovečka, Libor (vedoucí práce) ; Lorman, Jaroslav (oponent)
The ideal of the human body and it's portrayal in the media The bachelor thesis named "The ideal of the human body and it's portrayal in the media" compares the differences between the approach to the human body in the Holy scripture and modern media, how the media presents it, especially in women's magazines. This also points to more serious problems, which can be caused by the portrayal of the human body presented in modern media. Key words: Ideal, human body, person, media, the beauty, the Holy scripture Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Křesťanské výtvarné umění při práci ve výtvarném kroužku
KLADIVOVÁ, Hana
Bakalářská práce se zabývá možnostmi práce ve výtvarném kroužku pro děti mladšího školního věku, s cílem poznávat umění a rozvíjet vnímavost k umění v souladu s cíli Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Na základě křesťanského výtvarného umění je nabídnuto poznávat umění v kontextu historickém, uměleckém i etickém. Kromě vysvětlení základních pojmů, které jsou důležité pro práci s uměleckými díly ve výtvarném kroužku, je popsán vývoj křesťanského výtvarného umění od počátků křesťanství přes středověk, renesanci až po současnost v kontextu určitého období. Dále je uvedena charakteristika dítěte mladšího školního věku a charakteristika vlastní činnosti kroužku s vymezením jeho hlavních cílů. Zdůrazněny jsou následující cíle výtvarného kroužku: rozvoj vnímavosti k umění, uchopení námětu díla a práce s ním, praktické důsledky vlastní práce s uměleckým dílem - např. různé činnosti s náměty uměleckých děl.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.