Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace ČSSD v parlamentních volbách do Poslanecké sněmovny 2013 - Analýza využívání nástrojů politického marketingu
Zapletalová, Karolína ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat marketingovou komunikaci ČSSD v parlamentních volbách do Poslanecké sněmovny v roce 2013. Práce je rozdělena na dvě základní části, a to na část teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje základní vymezení pojmů marketingová komunikace a politický marketing, včetně jeho vybraných nástrojů. Pro své zpracování jsem si vybrala koncept tzv. Promotion mixu od Jablońskiho, který se dělí na pět základních kategorií - politická reklama, přímý marketing, propagace prodeje, public relations a osobní prodej. Praktická část se věnuje konkrétně ČSSD a její volební kampani v roce 2013. Následně se práce zaměřuje na jednotlivé prvky výše uvedeného Promotion mixu.
Marketingová komunikace ČSSD v parlamentních volbách do Poslanecké sněmovny 2013 - Analýza využívání nástrojů politického marketingu
Zapletalová, Karolína ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat marketingovou komunikaci ČSSD v parlamentních volbách do Poslanecké sněmovny v roce 2013. Práce je rozdělena na dvě základní části, a to na část teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje základní vymezení pojmů marketingová komunikace a politický marketing, včetně jeho vybraných nástrojů. Pro své zpracování jsem si vybrala koncept tzv. Promotion mixu od Jablońskiho, který se dělí na pět základních kategorií - politická reklama, přímý marketing, propagace prodeje, public relations a osobní prodej. Praktická část se věnuje konkrétně ČSSD a její volební kampani v roce 2013. Následně se práce zaměřuje na jednotlivé prvky výše uvedeného Promotion mixu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.