Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využívání vybraných textilních technik v programu zájmových činností v domech dětí a mládeže
Mikanová, Erika ; Vodáková, Jitka (vedoucí práce) ; Marádová, Eva (oponent)
Cílem bakalářské práce bylo zjistit vhodnost zařazování a využívání vybraných textilních technik do programu zájmové činnosti dětí a mládeže. Pro zhodnocení zkušeností a zájmu dívek tří kroužků v Domě dětí a mládeže v Praze Stodůlkách bylo použito dotazníkové šetření. Nepotvrdila se hypotéza, že dívky budou mít zájem o háčkování módních doplňků. Preferovaly batikování a vyšívání. Dále byl vytvořen program činnosti s textilními materiály pro uvedené kroužky. Program byl realizován v období září 2011 až únor 2012. Byly zařazeny různé textilní techniky. Pro zjištění dovedností a znalostí dívek v kroužku jsem použila metodu přímého pozorování. Program činnosti se osvědčil. Pro zjištění stavu využívání textilních technik v dalších zařízeních určených pro zájmové činnosti bylo použito dotazníkového šetření. Respondenty byli studenti 3. ročníku kombinovaného studia oboru vychovatel, UK PedF. Praha. Mezi často zařazované techniky patří batikování, malování na plátno a vyšívání.
Využívání vybraných textilních technik v programu zájmových činností v domech dětí a mládeže
Mikanová, Erika ; Vodáková, Jitka (vedoucí práce) ; Marádová, Eva (oponent)
Cílem bakalářské práce bylo zjistit vhodnost zařazování a využívání vybraných textilních technik do programu zájmové činnosti dětí a mládeže. Pro zhodnocení zkušeností a zájmu dívek tří kroužků v Domě dětí a mládeže v Praze Stodůlkách bylo použito dotazníkové šetření. Nepotvrdila se hypotéza, že dívky budou mít zájem o háčkování módních doplňků. Preferovaly batikování a vyšívání. Dále byl vytvořen program činnosti s textilními materiály pro uvedené kroužky. Program byl realizován v období září 2011 až únor 2012. Byly zařazeny různé textilní techniky. Pro zjištění dovedností a znalostí dívek v kroužku jsem použila metodu přímého pozorování. Program činnosti se osvědčil. Pro zjištění stavu využívání textilních technik v dalších zařízeních určených pro zájmové činnosti bylo použito dotazníkového šetření. Respondenty byli studenti 3. ročníku kombinovaného studia oboru vychovatel, UK PedF. Praha. Mezi často zařazované techniky patří batikování, malování na plátno a vyšívání.
Možnosti využití textilních materiálů v předmětu Praktické činnosti na 1. stupni ZŠ
DOLANOVÁ, Klára
Tématem diplomové práce jsou "Možnosti využití textilních materiálů v předmětu Praktické činnosti na 1. stupni ZŠ". Teoretická část je věnována historickému původu a vývoji textilií, přehledu textilních technik, jejich třídění a využití především s žáky na 1. stupni ZŠ. Zabývá se také projektovou metodou a pojetí, cíli a výstupními kompetencemi žáka 1. stupně školy v technické výchově podle Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. V praktické části jsou navrženy textilní techniky, které jsou zpracovány do podoby originálních projektů výuky. Funkčnost projektů byla zjišťována pomocí dotazníků určených pro učitele na 1. stupni ZŠ. Některé z projektů byly realizované ve výuce v 2., 3. a 4. ročníku ZŠ.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.