Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uživatelské rozhraní kalendáře pro seniory
Ryndová, Markéta ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací uživatelského rozhraní kalendáře pro seniory vytvořeného pomocí webových technologií. Hlavní částí této bakalářské práce bylo zjištění potřeb uživatele a vytvoření vhodného návrhu pro obě role uživatelů - pacienta a ošetřovatele. Dalším stěžejním bodem byla spolupráce s testovacími subjekty.
Uživatelské rozhraní aplikace pro výuku pole-dance
Kašparová, Nela ; Svoboda, Pavel (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit efektivní grafické uživatelské rozhraní pro výuku pole dance. Dílčím úkolem je vývoj experimentální aplikace, jejíž pomocí bude rozhraní testováno. Nejvýznamnější částí práce bylo zjištění potřeb uživatele a vytvoření vhodného návrhu. Testováním bylo zjištěno, že případné uživatelky jsou se systémem spokojeny. Aplikaci tak budou moci využít pro zdokonalování se i mimo kurzy pole dance v pohodlí svého domova.
Nástroj pro usnadnění testování GUI webových aplikací
Kalous, Filip ; Polčák, Libor (oponent) ; Pluskal, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření nástroje pro testování grafického uživatelského rozhraní webových aplikací se~zaměřením na weby implementované pomocí open-source frameworku DotVVM. Účel nástroje bude spočívat v~automatizovaném tvoření programového popisu uživatelského rozhraní a~jeho využití při psaní UI testů spolu se statickou typovou kontrolu testů v~době překladu. V~práci jsou definovány požadavky pro požadovaný nástroj, rozebrán jeho návrh a popsána názorová implementace v~jazyce C#. Vytvořené řešení poskytuje uživatelům nástroj, který ulehčí jejich práci s~tvorbou testů a~také umožňuje zjistit nefunkční testy uživatelského rozhraní již v~době překladu testů a~tím urychlit její tvorbu a~testování.
Uživatelská rozhraní pro webové hry
Hlaváč, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Práce popisuje problematiku návrhu, vytváření a testování webových uživatelských rozhraní. Dále popisuje možnou interakci člověka s počítačem - komunikační kanály a analogii k reálnému světu. Návrh uživatelského rozhraní     se dělí podle zaměření a to na zaměření na akci a zaměření na uživatele. Zaměření na uživatele užívá metod, mezi které patří gamifikace a zlepšování uživatelské zkušenosti, pro zlepšení použitelnosti uživatelského rozhraní.     Vytváření uživatelského rozhraní je vysvětleno na vývoji webových stránek (webová uživatelská rozhraní). Práce popisuje 3 metody použitelné pro testování webových uživatelských rozhraní. V práci     je popsán návrh, vytvoření a otestování uživatelského rozhraní strategické webové hry.
Uživatelské rozhraní pro správu digitálních přednášek
Koštialik, Daniel ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnut a implementovat uživatelské rozhraní pro správu digitálních přednášek a jejich doprovodných materiálů. Podstatou mého řešení je vytvoření síťových struktur pozůstávajících z jednotlivých videí, které spolu navzájem souvisí a poskytují možnost touto strukturou přecházet. Aplikace dále umožňuje uživatelovi vytvářet vlastní seznamy videí a pracovat s nimi jako s reálnými záložkami na nástěnce. Testy na cílové skupině dokázali, že návrh přináší nový pohled na uspořádaní a pohlídáni videí. Hlavním přínosem této práce je, že navrhnutí rozhraní umožňuje lépe využít potenciál video přednášek a takto zefektivnit proces učení.
Uživatelské rozhraní pro správu digitálních přednášek
Koštialik, Daniel ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnut a implementovat uživatelské rozhraní pro správu digitálních přednášek a jejich doprovodných materiálů. Podstatou mého řešení je vytvoření síťových struktur pozůstávajících z jednotlivých videí, které spolu navzájem souvisí a poskytují možnost touto strukturou přecházet. Aplikace dále umožňuje uživatelovi vytvářet vlastní seznamy videí a pracovat s nimi jako s reálnými záložkami na nástěnce. Testy na cílové skupině dokázali, že návrh přináší nový pohled na uspořádaní a pohlídáni videí. Hlavním přínosem této práce je, že navrhnutí rozhraní umožňuje lépe využít potenciál video přednášek a takto zefektivnit proces učení.
Nástroj pro usnadnění testování GUI webových aplikací
Kalous, Filip ; Polčák, Libor (oponent) ; Pluskal, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření nástroje pro testování grafického uživatelského rozhraní webových aplikací se~zaměřením na weby implementované pomocí open-source frameworku DotVVM. Účel nástroje bude spočívat v~automatizovaném tvoření programového popisu uživatelského rozhraní a~jeho využití při psaní UI testů spolu se statickou typovou kontrolu testů v~době překladu. V~práci jsou definovány požadavky pro požadovaný nástroj, rozebrán jeho návrh a popsána názorová implementace v~jazyce C#. Vytvořené řešení poskytuje uživatelům nástroj, který ulehčí jejich práci s~tvorbou testů a~také umožňuje zjistit nefunkční testy uživatelského rozhraní již v~době překladu testů a~tím urychlit její tvorbu a~testování.
Uživatelské rozhraní aplikace pro výuku českého jazyka pro cizince
Tran, Thi Hang ; Brejcha, Jan (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit efektivní grafické uživatelské rozhraní pro výuku českého jazyka pro cizince. Práce přistupuje k problému učení českého jazyka pro cizince jinak, než jak je koncipována výuka češtiny pro české děti ve školách. Nejvýznamnější částí práce bylo zjištění potřeb uživatelů a vytvoření vhodného návrhu. Dále jsou popsány implementace zmíněné aplikace a na závěr popis experimentu s touto aplikací. Výsledná aplikace běží jako webová aplikace, je dostupná na adrese http://czech-online.cz a je připravená k rozšíření o nové zdroje informací.
Uživatelské rozhraní kalendáře pro seniory
Ryndová, Markéta ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací uživatelského rozhraní kalendáře pro seniory vytvořeného pomocí webových technologií. Hlavní částí této bakalářské práce bylo zjištění potřeb uživatele a vytvoření vhodného návrhu pro obě role uživatelů - pacienta a ošetřovatele. Dalším stěžejním bodem byla spolupráce s testovacími subjekty.
Uživatelské rozhraní aplikace pro výuku pole-dance
Kašparová, Nela ; Svoboda, Pavel (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit efektivní grafické uživatelské rozhraní pro výuku pole dance. Dílčím úkolem je vývoj experimentální aplikace, jejíž pomocí bude rozhraní testováno. Nejvýznamnější částí práce bylo zjištění potřeb uživatele a vytvoření vhodného návrhu. Testováním bylo zjištěno, že případné uživatelky jsou se systémem spokojeny. Aplikaci tak budou moci využít pro zdokonalování se i mimo kurzy pole dance v pohodlí svého domova.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.