Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rubén Gallego ve své autobiografické próze Bílé na černém
Klánová, Kateřina ; Hlaváček, Antonín (vedoucí práce) ; Hříbková, Radka (oponent)
Život ruského spisovatele Rubena Davida Gonzalese Gallega. Bookerova cena v roce 2003. Analýza autobiografické prózy Bílé na černém, postava Rubena Gallega v románu. Rozbor díla z hlediska žánru, jazykových prostředků, kompozice, stylu, tématu a smyslu. Zkoumání vlivu moderních jazykových proudů na autorův styl. Přijetí díla, důvod spisovatelovy popularity. Ohlasy a osobní hodnocení.
Testimonial and influencer marketing
Kúdelková, Andrea ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Tématem diplomové práce je testimoniální a influencer marketing. Cílem této práce je zjistit, zda influencer (testimoniál) zvyšuje pravděpodobnost koupě produktu zdravé výživy u slovenských žen ve věkové kategorii 20-40 let, a také zda Peter Sagan jako testimoniál zvyšuje důvěryhodnost značky. Teoretická část se zabývá obecnou komunikací a představením testimoniálního a influencer marketingu, jejich kategoriemi a příklady. V praktické části téma práce je zasadené do prostředí zdravé výživy. Obsahuje příklad marketingové komunikace firmy, která využívá tento druh marketingu. Taktéž je vykonaný vlastní kvalitativní a kvantitativní výzkum.
Rubén Gallego ve své autobiografické próze Bílé na černém
Klánová, Kateřina ; Hlaváček, Antonín (vedoucí práce) ; Hříbková, Radka (oponent)
Život ruského spisovatele Rubena Davida Gonzalese Gallega. Bookerova cena v roce 2003. Analýza autobiografické prózy Bílé na černém, postava Rubena Gallega v románu. Rozbor díla z hlediska žánru, jazykových prostředků, kompozice, stylu, tématu a smyslu. Zkoumání vlivu moderních jazykových proudů na autorův styl. Přijetí díla, důvod spisovatelovy popularity. Ohlasy a osobní hodnocení.
Zapojení celebrit v reklamě
Vopasek, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Práce analyzuje rozdíly v postojích a vnímání reklamy se známou osobností lidmi s vyšším zájmem o svět známých osobností a bulvár. Dále se zabývá vhodností a účinností zapojení známých osobností v reklamě. Dále obsahuje porovnání zapojení celebrit v reklamě formou doporučení (testimonialu) vs. hraní role. V práci je rovněž uvedeno srovnání 18 známých osobností popuární kultury pomocí metody BAV.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.