Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nákupní atmosféra ve vybraném obchodním centru
CINÁDROVÁ, Veronika
Cílem této diplomové práce je zhodnocení nákupní atmosféry ve vybraném obchodním centrum v rámci terénního výzkumu a vytvoření návrhů na zlepšení aktuální situace nákupní atmosféry. Teoretická část práce bude zaměřena na vymezení základních pojmů, co se týká obchodu, maloobchodu a územní analýzy. Podrobněji budou od historie po současnost popsána nákupní centra, jež jsou podstatnou částí literární rešerše. Teorii značně obohatí nákupní atmosféra jejími vnějšími stimuly, ke kterým patří architektura jednotky, vstupní prostory, výlohy, nápisy, parkovací plochy a vnitřními stimuly, mezi které se řadí použitý stavební materiál, obchodní zařízení, osvětlení, barevné řešení, hudební kulisa, vůně a mikroklimatické podmínky atd. Následně bude krátce charakterizován marketingový výzkum, jenž je základem pro praktickou část práce. V praktické části práce budou předem vymezeny hypotézy, které budou po zrealizování průzkumu buďto potvrzeny nebo vyvráceny. Terénní výzkum se uskuteční formou dotazníkového šetření v rámci zvoleného obchodního centra v Jihočeském kraji. Následně bude zjištěno, jak jsou návštěvníci obchodního centra spokojeni či nespokojeni s jednotlivými prvky nákupní atmosféry, a tak na základě výsledků z dotazování bude provedeno vyhodnocení. Na závěr práce budou shrnuty veškeré poznatky a sepsány návrhy, které mohou přispět ke zlepšení prostředí ve vybraném obchodním centru.
Projekt otevření diskontní prodejny ve Staré Boleslavi
Nováková, Jitka ; Fuchs, Jan (vedoucí práce) ; Cimler, Petr (oponent)
Práce se zabývá možností otevření maloobchodní provozní jednotky potravin diskontního typu na předem určené lokalitě města Brandýs nad Labem - Stará Boleslav. V teoretických částech je popsána maloobchodní síť v České republice, je zde vysvětlena typologie maloobchodních jednotek a také faktory, které fungování maloobchodních jednotek ovlivňují. Teoretické části se také zaměřují na nákupní chování spotřebitele v ČR, a co ho ovlivňuje. Praktická část se věnuje analýze maloobchodní sítě Brandýsa nad Labem - Staré Boleslavi. Práce vyhodnocuje výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na nákupní zvyklosti a preferovaný způsob nakupování obyvatel jmenované lokality.
Analýza maloobchodních příležitostí a ohrožení na Strakonicku
BAJTOVÁ, Jitka
Cílem diplomové práce bylo provést analýzu maloobchodních příležitostí a ohrožení na Strakonicku v oblasti rychloobrátkového zboží, informace získané na základě analýzy a pozorování zapsat do simulačního softwaru RetailOpportunitySim, nastolit scénáře vývoje a na základě výsledků ze softwaru navrhnout vhodná opatření pro vybraný maloobchodní subjekt. Pro kalibraci softwaru bylo nutné geograficky vymezit trh a nadefinovat reálnou strukturu osídlení. Bylo provedeno dotazníkové šetření a pozorování v maloobchodních jednotkách na mnou zvoleném trhu. V rámci snářů byly nadefinovány hypotézy, které byly potvrzeny nebo zamítnuty na základě softwaru. Scénáře byly aplikovány na maloobchodní jednotku Gastro.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.