Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Proměna chování českého televizního diváka v kontextu sílících VOD platforem
Pančochářová, Natálie ; Macková, Veronika (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
Televize jako médium dokazovala od svého vzniku dominantní postavení. Sledování audiovizuálních obsahů se však posouvá k novým možnostem. Digitalizace vedla nejen k rozšíření a diferenciaci televizního trhu, ale také k proměnám konzumace audiovizuálních obsahů a spotřebitelských návyků. Televizní vysílání již nemá konkurenci pouze v jiných televizních společnostech, ale také v internetu a poskytovatelích streamovacích služeb. Cílem diplomové práce bylo prozkoumat, jak se proměnilo chování českého televizního diváka v kontextu sílících VOD platforem, jež spotřebiteli umožňují sledovat audiovizuální obsah dle vlastního výběru a bez časového omezení. Práce se zaměřila na zodpovězení následujících výzkumných otázek: Jak se proměnilo chování českého televizního diváka v kontextu sílících VOD platforem? Proč lidé (ne)vlastní televizi? Z jakých důvodů je nebo není televizní vysílání atraktivní? Mají i VOD platformy nevýhody? Co diváky přivádí k využívání VOD platforem? Odkud lidé čerpají zpravodajství? Jakým směrem by se mělo lineární televizní vysílání v budoucnu ubírat? Pro jejich zodpovězení byly použity focus groups (skupinové rozhovory). Celkem dvacet tři účastníků bylo rozděleno do tří skupin podle specifických kvót. V první skupině byli lidé vlastnící televizor, již sledují televizní vysílání. Ve druhé byli...
Měření sledovanosti TV
Pokorná, Barbora ; MATHÉ, Ivo (vedoucí práce) ; Taberyová, Kristina (oponent)
Marketingový výzkum neodbytně patří ke každé společnosti, která poskytuje produkty nebo služby zákazníkům již od nepaměti. Spotřebitelské průzkumy vykazují přesná data a poskytují zadavatelům důležité informace a zpětnou vazbu. Proces marketingových výzkumů médií však přinesl jistá úskalí a specifika, se kterými se mediální trh dodnes potýká. Tato práce se zaměřuje výhradně na proces výzkumu auditoria televizního vysílání. Diplomová práce pojednává o problematice měření sledovanosti televize. První část se zabývá historickým vývojem této disciplíny v zahraničí i v České republice - od zavedení televizního vysílání a prvopočátků měření sledovanosti až po jeho současnou elektronickou podobu. Ta je v textu detailně představena. Důležitým aspektem práce jsou informace o využití dat televizním a reklamním trhem. Součástí textu je také mezinárodní porovnání současného fungování obdobných projektů měření sledovanosti ve vybraných zemích. Na pozadí změn spotřebitelského chování je poslední část věnována možné budoucnosti měření sledovanosti audiovizuálního obsahu. Výzkum pro diplomovou práci probíhal formou hloubkových rozhovorů s pracovníky televizního a výzkumného sektoru a studiem dostupných materiálů.
Česká televize a náctiletý divák
Kučerová, Zuzana ; BENDOVÁ, Helena (vedoucí práce) ; MATHÉ, Ivo (oponent)
Diplomová práce s názvem Česká televize a náctiletý divák se zabývá, zda Česká televize jako vysílatel veřejné služby vyrábí pořady vlastní tvorby zaměřené výhradně na děti staršího školního věku. Cílem práce bylo také postihnout, zda je televize jako médium ještě atraktivní pro dospívající, nebo si raději pro sledování audiovizuálních obsahů zvolí internet. Zaměřila jsem se i na způsob oslovení mladých diváků veřejnoprávními televizemi v Evropě a navrhla řešení pro zlepšení současné situace.
Přeliv diváků od obrazovek k monitorům a displejům
Syruček, Jan ; MORAVEC, Václav (vedoucí práce) ; MYSLÍK, Václav (oponent)
Žijeme v multimediální době plné audiovizuálních obsahů. Internet se již rozšířil do většiny domácností v České republice, a tím začal ovlivňovat a měnit zvyky diváků. Kdo dnes ještě sleduje klasickou televizi? A jak máme v této době vůbec chápat pojem televize? Patří budoucnost audiovize pouze internetové obci?
Česká televize a Generace Y
Jůzová, Klára ; KRUML, Milan (vedoucí práce) ; Zlatušková, Kamila (oponent)
Tato práce se zabývá změnami na televizním trhu v posledních letech. Jejím cílem je definovat specifickou diváckou skupinu, její chování a preference: současnou generaci mladých ve věkovém rozmezí 15 - 35 let, kteří sociologicky spadají do takzvané Generace Y. V kontextu změn na televizním trhu práce zkoumá přístup, porozumění a způsob oslovování této skupiny ze strany veřejnoprávní České televize (ČT).
Divácké preference cílové skupiny 65+ v letech 2011-2014 na kanálech ČT1 a ČT2
Slivoňová, Juliána Silvie ; KOPECKÝ, Čestmír (vedoucí práce) ; MYSLÍK, Václav (oponent)
Obsahem této práce je konkretizovat vztah mezi divákem a vysílatelem televizního přenosu, objasnit problematiku diváckých skupin s důrazem na cílovou skupinu 65+. Dále se snaží vyvrátit stereotypy, které tuto cílovou skupinu reprezentují, zmapovat preference diváků seniorské divácké skupiny na prvním a druhém kanále České televize a žánrově zařadit nejúspěšnější pořady z hlediska seniorského diváka.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.