Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Formy komerčních komunikací v televizi a jejich uplatnění
Hokrová, Lucie ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Novák, Ondřej (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza jednotlivých forem komerčních komunikací v televizi. Mezi tyto formy patří reklamní spot, sponzoring, teleshopping, teletext, injektáž a product placement. Práce je rozdělena do pěti kapitol. Teoretickými východisky této práce jsou první a druhá kapitola. Pojednávají o marketingu, marketingovém a komunikačním mixu, marketingových a komerčních komunikacích. Třetí kapitola popisuje již média a mediální prostředí. Konkrétně televizí, respektive televizním médiem, se detailně zabývá kapitola čtvrtá. V páté kapitole je obsažena samotná analýza jednotlivých forem komerčních komunikací uplatňovaných v televizi. Její součástí je mj. rozbor dat poskytnutých společností Admosphere, s.r.o. pro účely této práce a rozhovory provedené s odborníky z televizního, mediálního prostředí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.