Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývoj vzdělávání učitelů dramatické výchovy
Malá, Klára ; Valenta, Josef (vedoucí práce) ; Váňová, Růžena (oponent)
Práce mapuje vývoj oboru dramatické výchovy, související změny ve školství a konkrétní podoby a možnosti vzdělávání učitelů dramatické výchovy. Podrobněji se zaměřuje na období od 60. let 20. století (počátky ustanovování oboru) do konce let devadesátých (změny spojené se zřízením vysokoškolského studia dramatické výchovy). Vývoj je členěn do šesti období podle významných změn ve vývoji vzdělávání učitelů dramatické výchovy. Práce sleduje proměny systému vzdělávání učitelů dramatické výchovy, popisuje vzdělávací kurzy a semináře (jejich cíle, obsah, formu, metody, apod.), nastiňuje možnosti vzdělávání učitelů dramatické výchovy v současnosti. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Využití e-learningu ve výuce pedagogicko-psychologických témat
Gubani, Přemysl ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Tvrzová, Ivana (oponent)
Abstrakt_CZ Diplomová práce je zaměřena na využívání e-learningu ve výuce didaktiky na vysoké škole. Upozorňuje na jevy a změny, které přicházejí s postupným rozvojem a integrací ICT do vzdělávacího procesu i běžného života. Předkládá možnost, jak rozvíjet znalosti učitelů z oblasti e-learningu, která vychází z konceptu TPACK. V empirické části předkládáme čtenáři katalog vzdělávacích aktivit využitelných ve výuce didaktiky na vysoké škole a ke každé aktivitě přikládáme návrh e-learningového řešení. V závěru může čtenář nalézt příklady konkrétní aplikace katalogu vzdělávacích aktivit v praxi.
Vývoj vzdělávání učitelů dramatické výchovy
Malá, Klára ; Valenta, Josef (vedoucí práce) ; Váňová, Růžena (oponent)
Práce mapuje vývoj oboru dramatické výchovy, související změny ve školství a konkrétní podoby a možnosti vzdělávání učitelů dramatické výchovy. Podrobněji se zaměřuje na období od 60. let 20. století (počátky ustanovování oboru) do konce let devadesátých (změny spojené se zřízením vysokoškolského studia dramatické výchovy). Vývoj je členěn do šesti období podle významných změn ve vývoji vzdělávání učitelů dramatické výchovy. Práce sleduje proměny systému vzdělávání učitelů dramatické výchovy, popisuje vzdělávací kurzy a semináře (jejich cíle, obsah, formu, metody, apod.), nastiňuje možnosti vzdělávání učitelů dramatické výchovy v současnosti. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.