Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití internetu pro získávání talentů
Bárta, Tomáš ; Eger, Ludvík (vedoucí práce) ; Reichel, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce předkládá aktuální poznatky k problematice využití internetu pro získávání talentů. Jejím hlavním cílem je zjistit, do jaké míry organizace tyto poznatky v praxi akcentují. Za tímto účelem je v první kapitole předložena kompilace odborných zdrojů z oblasti řízení talentů. Cílem je definovat pojem talent a zasadit koncepci řízení talentů do celkové personální práce v organizaci. Ve druhé kapitole je předložena kompilace odborných zdrojů z oblasti získávání zaměstnanců se zaměřením na případná specifika získávání talentovaných jedinců. Ve třetí kapitole jsou představeny aktuální poznatky z oblasti získávání zaměstnanců a talentů prostřednictvím internetu. V další části práce jsou všechny předložené poznatky podrobeny konfrontaci s praxí tří konkrétních organizací a to pomocí analýzy jejich online dokumentů určených pro získávání zaměstnanců a talentů. Na základě této analýzy se prokazuje, že zkoumané organizace aktuální trendy a poznatky do značné míry akcentují. Klíčová slova: řízení talentů, získávání zaměstnanců, internet, e-recruitment, kariérní stránky, pracovní portál, sociální síť, social recruitng.
Komparace personálního marketingu v neziskovém a ziskovém sektoru
Kotyk, Václav ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je charakteristika a analýza personálního marketingu jako nástroje řízení lidských zdrojů a objasnění jeho přínosu i významu pro jak neziskové organizace, tak i podniky z korporátní sféry a následná komparace v těchto sektorech, vycházející z předpokladu, že existují rozdíly mezi personálním marketingem společností v ziskovém a neziskovém sektoru. Konkrétně je pak praktické využití personálního marketingu demonstrováno a analyzováno na příkladu národního zastoupení mezinárodní studentské organizace AIESEC, AIESEC Česká republika, jako zástupce neziskové sféry a pro porovnání odlišného přístupu, metod a strategií je využita nejmenovaná společnost z oblasti finančních služeb, Finanční instituce XY, a.s., jako zástupce korporátní sféry. Hlavní využívané prostředky interního i externího personálního marketingu jsou v práci vyhodnoceny pomocí kvantitativní analýzy z dostupných dat i kvalitativní analýzy na základě osobní zkušenosti či diskuze se zástupci Finanční instituce. Na základě těchto údajů jsou porovnány a potvrzeny existující odlišnosti v přístupech k personálnímu marketingu i ve využívání jeho jednotlivých kanálů. Rovněž jsou v práci analyzována možná rizika a navržena možná řešení i postupy ke zlepšení aktuální situace, spočívající ve vzájemné inspiraci a spolupráci ziskového a neziskového sektoru, která povede ke zvýšení efektivity personálního marketingu obou sektorů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.