Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Adaptace didaktických materiálů vybraných vzdělávacích obsahů pro vzdělávací oblast Člověk a příroda pro žáky se zrakovým postižením v základním vzdělávání
KREJČÍKOVÁ, Jitka
Cílem této bakalářské práce bylo teoreticky zpracovat specifika dítěte a žáka se zrakovým postižením, a tato teoretická východiska následně vztáhnout k výuce žáků se zrakovým postižením ve vzdělávací oblasti Člověk a příroda. Na základě těchto teoretických východisek pak bylo dílčím cílem vytvořit adaptované didaktické materiály a pomůcky vybraných vzdělávacích obsahů této oblasti, využít je ve vzdělávacím procesu a zhodnotit je. Vybranými vzdělávacími obsahy se staly Obecná biologie a genetika a Biologie hub probírané v hodinách přírodopisu 6. třídy základní školy a vytvořené adaptované didaktické materiály a pomůcky byly využity při výuce na základní škole hlavního vzdělávacího proudu pro žákyni s těžkým zrakovým postižením s IV. stupněm podpůrných opatření a asistentem pedagoga.
Analýza tvorby hmatových knih pro děti s těžkým zrakovým postižením v kontextu výuky českého jazyka
Čechová, Magdalena ; Květoňová, Lea (vedoucí práce) ; Hádková, Kateřina (oponent)
První ást práce se v nuje specifik m (vývojovým i eduka ním) žáka se zrakovým postižením. Definuje hmat jako hlavní kompenza ní smysl nevidomých, popisuje zásady a formy správné haptizace a navrhuje innosti pro rozvoj hmatového vnímání. P es základní tyflografické postupy a formy se text dostává k úst ednímu tématu práce, hmatovým knihám. tená i jsou hmatové knihy p edstaveny, stejn jako možnosti, kde knihy v p ípad zájmu zap j it i zakoupit. Analýzou a komparací dostupných odborných materiál shrnuje práce metodické postupy pro tvorbu hmatových u ebnic, využitelných pro d ti se zrakovým postižením za len né v b žných t ídách v hodinách eského jazyka na základních školách. KLÍ OVÁ SLOVA: hmat, hmatové vnímání, hmatové knihy, žáci se zrakovým postižením, tyflografika
Analýza tvorby hmatových knih pro děti s těžkým zrakovým postižením v kontextu výuky českého jazyka
Čechová, Magdalena ; Květoňová, Lea (vedoucí práce) ; Hádková, Kateřina (oponent)
První ást práce se v nuje specifik m (vývojovým i eduka ním) žáka se zrakovým postižením. Definuje hmat jako hlavní kompenza ní smysl nevidomých, popisuje zásady a formy správné haptizace a navrhuje innosti pro rozvoj hmatového vnímání. P es základní tyflografické postupy a formy se text dostává k úst ednímu tématu práce, hmatovým knihám. tená i jsou hmatové knihy p edstaveny, stejn jako možnosti, kde knihy v p ípad zájmu zap j it i zakoupit. Analýzou a komparací dostupných odborných materiál shrnuje práce metodické postupy pro tvorbu hmatových u ebnic, využitelných pro d ti se zrakovým postižením za len né v b žných t ídách v hodinách eského jazyka na základních školách. KLÍ OVÁ SLOVA: hmat, hmatové vnímání, hmatové knihy, žáci se zrakovým postižením, tyflografika

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.