Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Regulace reklamy na tabákové výrobky a její dopad na vybraná média v ČR
Martinová, Irena ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Benda, Josef (oponent)
Diplomová práce pojednává o tématu regulace reklamy na tabákové výrobky a její dopad na vybraná média v ČR. První část práce je věnována historii kouření, reklamě obecně a propagaci tabákových výrobků s výčtem zdraví škodlivých vlivů na lidský organismus. Jsou představeny tabákové společnosti působící na českém trhu po roce 1993 a především vývoj legislativy v oblasti omezování reklamy na tabákové výrobky v médiích, který byl v rámci České republiky zaváděn postupně ve třech fázích v horizontu let 1995 - 2004. Část této práce je rovněž zaměřena na kontext vývoje jednotného zákazu tabákové reklamy v zemích Evropské unie v roce 2005. Druhá část práce se soustředí na rozbor a vliv rozrůstajících se zákazů na vybraná česká média. Z televizních stanic je konkrétně analyzována Česká televize a TV NOVA, za tištěná média jsou prezentovány deníky Mladá fronta Dnes a Lidové noviny. Významnou součást práce tvoří také analýza dat získaných o inzerentech jednotlivých médií a změn v reklamní a marketingové strategii čtyř největších tabákových koncernů, včetně jejich přizpůsobování se omezením a definitivnímu zákazu reklamy na jejich produkty. Samostatná kapitola je věnována dopadům na dotčené subjekty, jak z řad zkoumaných médií, tak i z řad tabákových firem, s uveřejněním výsledků pokusu o získání subjektivního...
Společenská odpovědnost firem na příkladu tabákového koncernu Philip Morris ČR a.s.
Rauscherová, Michala ; Džbánková, Zuzana (vedoucí práce) ; Černá, Iva (oponent)
Práce přibližuje a analyzuje problematiku společenské odpovědnosti firem. Zdůrazňuje problematičnost společensky odpovědného chování u tabákových společností, konkrétně u společnosti Philip Morris ČR a.s. Soustředí se též na odlišení společensky odpovědných aktivit a klasické reklamy a propagace svých produktů. Cílem práce je zhodnotit společensky odpovědné chování společnosti Philip Morris ČR a.s.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.