Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Boloňský proces: Trendy a cíle v českém vysokém školství
Voslařová, Barbora ; Vostrovská, Zdenka (vedoucí práce) ; Kotýnková, Magdalena (oponent)
Práce se věnuje zmapování základního vývoje Boloňského procesu a jeho hlavních priorit až do roku 2012, především díky rešerši dokumentů vypracovaných při konaných konferencích. Podrobněji práce popisuje vybrané dílčí cíle, jako je mobilita, vytvoření národních rámců kvalifikací a zavedení třístupňové struktury vzdělávání v Evropském prostoru vysokoškolského vzdělávání, který byl vytvořen Boloňským procesem. Zabývá se těmito prioritami především z pohledu České republiky a Spojeného království Velké Británie a Severního Irska. Na základě vzájemné komparace odhaluji nedostatky české implementace a vyvozuji možnosti, jak tyto nedostatky efektivně řešit. Zmíním například nutnost přetvoření programů bakalářského cyklu na více profesně orientované programy. Hypotézou práce je tvrzení, že má implementace priorit Boloňského procesu pozitivní vliv na české vysoké školství. Práce tvrzení nepotvrzuje, ani nevyvrací. Pouze připomíná, že až s odstupem času se ukáže celková pozitivita, či negativita Boloňského procesu v Čechách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.