Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Systém napájení s vysokou účinností pro mobilní zařízení
Vičar, Ondřej ; Kledrowetz, Vilém (oponent) ; Brna, Jaroslav Rakušan, ENERGOKLASTR, Slavkov u (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh systému měničů napětí pracujícího s napájecím napětím akumulátorů. Nejdříve jsou vybrány vhodné typy akumulátorů, topologie měničů a způsoby jejich řízení. Zadané výstupní napájecí větve jsou systematicky rozděleny do tří samostatných modulů. Pro každý modul je proveden podrobný obvodový návrh se zaměřením na vysokou účinnost. Moduly jsou zrealizovány a zoptimalizovány. U výsledných modulů je provedeno měření účinnosti a dalších parametrů pro ověření správnosti návrhu a teoretických předpokladů.
Návrh modulu synchronního spínaného zdroje pro automobily
Sedlák, Jakub ; Šebesta, Jiří (oponent) ; Kubíček, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice DC/DC měničů a jejich použití pro automobilové osvětlení. V první části je lehce rozvedena teorie DC/DC měničů, jejich základní topologie a synchronní usměrnění. Dále práce obsahuje porovnání vybraných integrovaných obvodů vhodných pro tuto aplikaci na základě požadovaných parametrů. Pro jeden z těchto obvodů je vytvořen návrh zapojení. Tento návrh byl ověřen simulací a následně realizován. Zařízení bylo otestováno podle norem automobilového průmyslu. Výsledkem je fungující měnič, který splňuje základní požadavky a limity dané normami.
Pistolová páječka s napájením z baterií Li-Ion
Bartoš, Miroslav ; Vorel, Pavel (oponent) ; Martiš, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem bateriově napájené páječky. Páječka bude umístěna v plastové krabičce z klasické transformátorové páječky. Nejprve je potřeba zjistit parametry původní páječky. Poté budou navrženy synchronní snižující měnič, řízení měniče, obvody BMS a rozmístění komponent v plastové krabičce. Bateriově napájená páječka byla úspěšně oživena a otestována, konečné parametry měniče jsou: napětí 0,4 V při proudu 80 A. Celkový výkon na pájecí smyčce je 32 W. Technicky se jedná o velice zajímavou alternativu ke klasické verzi páječky, kdy se může využívat při montážích či opravách ve špatně dostupných místech.
Návrh modulu synchronního spínaného zdroje pro automobily
Sedlák, Jakub ; Šebesta, Jiří (oponent) ; Kubíček, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice DC/DC měničů a jejich použití pro automobilové osvětlení. V první části je lehce rozvedena teorie DC/DC měničů, jejich základní topologie a synchronní usměrnění. Dále práce obsahuje porovnání vybraných integrovaných obvodů vhodných pro tuto aplikaci na základě požadovaných parametrů. Pro jeden z těchto obvodů je vytvořen návrh zapojení. Tento návrh byl ověřen simulací a následně realizován. Zařízení bylo otestováno podle norem automobilového průmyslu. Výsledkem je fungující měnič, který splňuje základní požadavky a limity dané normami.
Pistolová páječka s napájením z baterií Li-Ion
Bartoš, Miroslav ; Vorel, Pavel (oponent) ; Martiš, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem bateriově napájené páječky. Páječka bude umístěna v plastové krabičce z klasické transformátorové páječky. Nejprve je potřeba zjistit parametry původní páječky. Poté budou navrženy synchronní snižující měnič, řízení měniče, obvody BMS a rozmístění komponent v plastové krabičce. Bateriově napájená páječka byla úspěšně oživena a otestována, konečné parametry měniče jsou: napětí 0,4 V při proudu 80 A. Celkový výkon na pájecí smyčce je 32 W. Technicky se jedná o velice zajímavou alternativu ke klasické verzi páječky, kdy se může využívat při montážích či opravách ve špatně dostupných místech.
Systém napájení s vysokou účinností pro mobilní zařízení
Vičar, Ondřej ; Kledrowetz, Vilém (oponent) ; Brna, Jaroslav Rakušan, ENERGOKLASTR, Slavkov u (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh systému měničů napětí pracujícího s napájecím napětím akumulátorů. Nejdříve jsou vybrány vhodné typy akumulátorů, topologie měničů a způsoby jejich řízení. Zadané výstupní napájecí větve jsou systematicky rozděleny do tří samostatných modulů. Pro každý modul je proveden podrobný obvodový návrh se zaměřením na vysokou účinnost. Moduly jsou zrealizovány a zoptimalizovány. U výsledných modulů je provedeno měření účinnosti a dalších parametrů pro ověření správnosti návrhu a teoretických předpokladů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.