Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Postmodernismus a marketing. Komunitní marketing
Josková, Markéta ; Kladný, Tomáš (vedoucí práce) ; Poštulka, Filip (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na vymezení termínu postmoderní marketing, jako oblasti v marketingové literatuře, jehož cílem je inovativní adaptace marketingových strategií na specifické proměny společnosti a chování spotřebitelů. V tomto kontextu budou představeny pojmy jako tribalita, hyperrealita, fragmentace či zvýšená aktivita spotřebitelů při percepci marketingových sdělení a další, aby mohly být výše zmíněné změny důsledně demonstrovány. Protože je postmoderní marketing úzce spojen se symbolismem a spotřebou významů, bude v této diplomové práci věnován prostor představení aplikace konkrétních sémiotických přístupů a budování značky s důrazem na skutečnost, že značka samotná není tvořena pouhým součtem aspektů, jako například logo či produkty, ale její hodnota je budována významy, se kterými si spotřebitelé značku spojují. Navazující část je věnována komunitnímu marketingu a komunikaci prostřednictvím sociálních sítí, jako progresivnímu přístupu, který je schopen propojit problematiku předchozích kapitol (reakce na změny společnosti i požadavků spotřebitelů a prostor pro budování symbolické hodnoty značky). Celkové shrnutí těchto jednotlivých částí je uvedeno v závěru práce, v případové studii analýzy značky ILP, aby bylo zhodnoceno, zda lze vybudovat úspěšnou marketingovou kampaň v...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.