Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix prodejny suvenýrů
Holečková, Anna ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je formulace návrhů a doporučení v oblasti marketingového mixu se zaměřením na suvenýry pro informační centrum „TO JE Brno“. Celá práce je rozdělena do tří částí. První část vymezuje základní teoretické pojmy z hlediska marketingu. Druhá část se zabývá analýzou samotného marketingového mixu, zákazníků a konkurence, výstupem je SWOT analýza. Poslední část práce obsahuje vlastní návrhy a doporučení.
Marketingový mix prodejny suvenýrů
Holečková, Anna ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je formulace návrhů a doporučení v oblasti marketingového mixu se zaměřením na suvenýry pro informační centrum „TO JE Brno“. Celá práce je rozdělena do tří částí. První část vymezuje základní teoretické pojmy z hlediska marketingu. Druhá část se zabývá analýzou samotného marketingového mixu, zákazníků a konkurence, výstupem je SWOT analýza. Poslední část práce obsahuje vlastní návrhy a doporučení.
Podnikatelský plán firmy SOUVENIR SUVENÝR
Diblíková, Marita ; Müllerová, Jana (vedoucí práce) ; Habrmanová, Blanka (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvoření podnikatelského plánu firmy Souvenir Suvenýr a následné zhodnocení životaschopnosti a reálnosti tohoto projektu. Jedná se o vytvoření pěti druhů suvenýrů, které mají současný design a jsou vyrobené za pomoci lokálních výrobců a dodavatelů. Specifikum těchto upomínkových předmětů je, že jsou určeny jak pro cizince, tak pro Čechy. Teoretická část popisuje účel, možné typy a strukturu vlastního podnikatelského plánu. Praktická část představuje samotný podnikatelský záměr a zabývá se vymezením trhu, marketingovým mixem, finanční analýzou a dalšími důležitými faktory, ovlivňujícími životaschopnost firmy Souvenir Suvenýr. V závěru je zhodnocená smysluplnost práce a naplnění Podnikatelského plánu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.