Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití biblioterapie při rozvoji čtenářské gramotnosti u prelingválně neslyšících žáků
Vinklátová, Veronika ; Valešová Malecová, Barbara (vedoucí práce) ; Komorná, Marie (oponent)
Bakalářská práce Využití biblioterapie při rozvoji čtenářské gramotnosti u prelingválně neslyšících žáků propojuje oblast biblioterapie a surdopedie. Cílem práce je na základě teoretických poznatků vypracovat návrh biblioterapeutického programu zaměřeného na podporu rozvoje čtenářské gramotnosti žáků, kteří přišli o sluch před osvojením mluvené češtiny a za svůj první jazyk považují český znakový jazyk, jenž bude také primárním komunikačním kódem programu. V teoretické části jsou shrnuty a syntetizovány české i zahraniční poznatky o neslyšících (s důrazem na jejich komunikační systémy a osvojování češtiny), čtenářské gramotnosti, jejím významu a rozvoji a o biblioterapii a jejích technikách. Praktická část práce obsahuje návrh biblioterapeutického programu, v němž budou klienti pracovat s různými druhy textů, jako je komiks, recept, populárně-naučné texty a vyprávění. Aktivity navazující na přečtené texty rozvíjejí vybrané čtenářské strategie a složky čtenářské gramotnosti.
Možnosti komunikace sluchově postižených a pomáhajících profesí
JUNG, Robert
Bakalářská práce Možnosti komunikace sluchově postižených a pomáhajících profesí se zabývá problematikou komunikačních možností sluchově postižených klientů a pracovníků v pomáhajících profesích, zejména pak pracovníků v záchranném systému.
Nezávislost dětí se sluchovým postižením ve vztahu k přípravě na budoucí povolání
MĚCHUROVÁ, Gabriela
Práce se zabývá dětmi ve věku 14 - 15 let, které trpí sluchovým postižením kompenzovaným sluchadlem. Teoretická část zahrnuje charakteristiku sluchového postižení a dalších informací souvisejících s tématem práce. V praktické části je představen provedený výzkum, vyhodnocení a závěry.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.