Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti rozvoje dílčích funkcí u dětí s vývojovou poruchou jazyka v předškolním věku
Selingerová, Pavlína ; Horynová, Jana (vedoucí práce) ; Klenková, Jiřina (oponent)
Tématem této bakalářská práce jsou možnosti rozvoje dílčích funkcí u dětí s vývojovou poruchou jazyka v předškolním věku. Bakalářská práce je strukturována do čtyř kapitol, přičemž tři jsou teoretické a jedna praktická. První kapitola se věnuje popisu dítěte předškolního věku a je členěna na podkapitoly, které seznamují s ontogenetickým vývojem řeči, narušenou komunikační schopností a školní zralostí. Druhá kapitola pojednává o vývojové poruše jazyka, zahrnuje etiologii, symptomatologii, diagnostiku a terapii Třetí kapitola vymezuje pojem dílčí funkce a uvádí jednotlivé oblasti, jako jsou sluchová percepce, zraková percepce, motorika, myšlení, pozornost, paměť, řeč, jazyk a komunikace. Čtvrtá kapitola, praktická část bakalářské práce, zahrnuje kazuistiky dětí s vývojovou poruchou jazyka v předškolním věku. Popisuje osobní a rodinnou anamnézu, předškolní vzdělávání, logopedickou intervenci a úroveň dílčích funkcí, která obsahuje vlastní práci s dětmi. Taktéž obsahuje subkapitolu, kde popisujeme možnosti rozvoje dílčích funkcí a jejich podoblastí. Cílem praktické části bakalářské práce je analýza možností rozvoje dílčích funkcí u dětí s vývojovou poruchou jazyka v předškolním věku. Dílčími cíli je zjistit, jaké metody se v oblasti rozvoje dílčích funkcí uplatňují v logopedické intervenci. Zjišťuje,...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.