Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Stress-strain analysis of the railway bridge in Zahrádky near Česká Lípa
Abdul moghni, Abdul rahman ; Vosynek, Petr (oponent) ; Fuis, Vladimír (vedoucí práce)
In this Bachelor thesis, the main goal was applying Stress-strain analysis of the railway bridge in Zahrádky near Česká Lípa. The structure of the Bridge was simplified and modeled as a truss construction. The first section of this bachelor thesis was dedicated to searching and obtaining the input data and essential information from the technical documentation of the Bridge. Then truss models for the Bridge were created with various levels of simplification. Therefore we split the analytical section into two parts. The first one was dedicated to statically indeterminate structure the second one was dedicated to the statically determinate structure. Also, every part contains both, self-bridge load and a passing trainload. However, because these equations were quite long, we have used Maple software to help us with calculations. The limit state of buckling was also checked for both structures, but we chose just two variants the lightest, which is self-load, and the heavies, which is the fourth Phase of a passing train. After accomplishing the analytical section, it was essential to verify the results. Therefore, we used the finite element method using Ansys software in the numerical section to verify the analytical part. All calculations were done in 2D. The only exception is in the numerical section, where we added a 3D model to compare with the 2D model.
Konstrukční návrh pedálové skupiny formulového vozidla
Pech, Zdeněk ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je konstrukční návrh pedálové skupiny formulového vozidla. Úvod této práce je věnován možným konstrukčním variantám pedálových skupin současných vozidel, doplněný požadavky, které jsou na ně kladeny. Dále jsou uvedeny a popsány jednotlivé prvky pedálové skupiny včetně jejich principu a funkce. Také jsou zde shromážděny získané obecné informace týkající se konstrukčních návrhů příslušných komponent. Na základě těchto již uvedených zjištění dochází k samotným konstrukčním návrhům, včetně volby vhodných a příslušných prvků. Konstrukční finální návrhy pedálů a základní konzoly vychází z uvedených výpočtových napěťových analýz. V závěru jsou zhodnoceny dosažené výsledky, které jsou srovnány se stávající pedálovou skupinou a jsou zde zmíněna možná provedení z hlediska jejich výroby.
Konstrukční modifikace přívěsu na balíky
Straka, David ; Pikula, Michal (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je pevnostní výpočet balíkového přívěsu a jeho konstrukční modifikace. Práce se zabývá návrhem nové konstrukce rámu a jeho následným ověřením pomocí metody konečných prvků.
Stress-strain analysis of the railway bridge in Zahrádky near Česká Lípa
Abdul moghni, Abdul rahman ; Vosynek, Petr (oponent) ; Fuis, Vladimír (vedoucí práce)
In this Bachelor thesis, the main goal was applying Stress-strain analysis of the railway bridge in Zahrádky near Česká Lípa. The structure of the Bridge was simplified and modeled as a truss construction. The first section of this bachelor thesis was dedicated to searching and obtaining the input data and essential information from the technical documentation of the Bridge. Then truss models for the Bridge were created with various levels of simplification. Therefore we split the analytical section into two parts. The first one was dedicated to statically indeterminate structure the second one was dedicated to the statically determinate structure. Also, every part contains both, self-bridge load and a passing trainload. However, because these equations were quite long, we have used Maple software to help us with calculations. The limit state of buckling was also checked for both structures, but we chose just two variants the lightest, which is self-load, and the heavies, which is the fourth Phase of a passing train. After accomplishing the analytical section, it was essential to verify the results. Therefore, we used the finite element method using Ansys software in the numerical section to verify the analytical part. All calculations were done in 2D. The only exception is in the numerical section, where we added a 3D model to compare with the 2D model.
Konstrukční modifikace přívěsu na balíky
Straka, David ; Pikula, Michal (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je pevnostní výpočet balíkového přívěsu a jeho konstrukční modifikace. Práce se zabývá návrhem nové konstrukce rámu a jeho následným ověřením pomocí metody konečných prvků.
Konstrukční modifikace přívěsu na balíky
Straka, David ; Pikula, Michal (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je pevnostní výpočet balíkového přívěsu a jeho konstrukční modifikace. Práce se zabývá návrhem nové konstrukce rámu a jeho následným ověřením pomocí metody konečných prvků.
Konstrukční návrh pedálové skupiny formulového vozidla
Pech, Zdeněk ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je konstrukční návrh pedálové skupiny formulového vozidla. Úvod této práce je věnován možným konstrukčním variantám pedálových skupin současných vozidel, doplněný požadavky, které jsou na ně kladeny. Dále jsou uvedeny a popsány jednotlivé prvky pedálové skupiny včetně jejich principu a funkce. Také jsou zde shromážděny získané obecné informace týkající se konstrukčních návrhů příslušných komponent. Na základě těchto již uvedených zjištění dochází k samotným konstrukčním návrhům, včetně volby vhodných a příslušných prvků. Konstrukční finální návrhy pedálů a základní konzoly vychází z uvedených výpočtových napěťových analýz. V závěru jsou zhodnoceny dosažené výsledky, které jsou srovnány se stávající pedálovou skupinou a jsou zde zmíněna možná provedení z hlediska jejich výroby.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.