|
Strategické řízení elektronického obchodu firmy
Kosíř, Martin ; Luhan, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem strategického řízení elektronického obchodu firmy, tak aby byly splněny nejmodernější trendy v oblasti elektronického obchodování, firma byla schopná konkurence na poli elektronického obchodování a zvýšila tím své zisky. V bakalářské práci jsem se zaměřil na konkrétní firmu, která neměla elektronický obchod, a vytvořil jsem strategii elektronického obchodu pro vstup firmy do oblasti elektronického obchodování.
|
|
Strategické řízení elektronického obchodu firmy
Tomášková, Lenka ; Ing.Jan Seman (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Hlavním předmětem diplomové práce je návrh vhodné strategie na zefektivnění prodeje seznamovacích zájezdů přes internetové stránky společnosti CA PeLe s.r.o.. V teoretické části se zabývám samotnou definicí elektronického obchodování a internetového marketingu. V analytické části jsem popsala marketingový mix firmy a zanalyzovala konkurenci cestovní a seznamovací agentury. Na základě získaných poznatků jsem navrhla vhodné řešení elektronického obchodování a vhodnou internetovou propagaci.
|
|
Strategie Elektronického obchodu firmy
Gašpar, Petr ; Luhan, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Moje bakalářská práce se bude zabývat volbou vhodnou strategie pro vybudování elektronického obchodu maloobchodní firmy. V práci se zaměřím na to jak docílit aby firma rozšířila své působení na trhu a to právě pomocí elektronického obchodu. Dále budu ve své práci taky mapovat současnou situaci problematiky elektronických obchodů. Analyzuji trh, konkurenci a na základě těchto údajů zvolím strategii, aby elektronický obchod prosperoval. V praktické části se potom zaměřím na maloobchodní firmu Jarmila Gašparová a na základě zjištěných údajů z analýzy trhu zvolím nejvhodnější strategii pro tuto firmu.
|
|
Strategické řízení elektronického obchodu firmy
Kosíř, Martin ; Luhan, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem strategického řízení elektronického obchodu firmy, tak aby byly splněny nejmodernější trendy v oblasti elektronického obchodování, firma byla schopná konkurence na poli elektronického obchodování a zvýšila tím své zisky. V bakalářské práci jsem se zaměřil na konkrétní firmu, která neměla elektronický obchod, a vytvořil jsem strategii elektronického obchodu pro vstup firmy do oblasti elektronického obchodování.
|
|
Strategie Elektronického obchodu firmy
Gašpar, Petr ; Luhan, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Moje bakalářská práce se bude zabývat volbou vhodnou strategie pro vybudování elektronického obchodu maloobchodní firmy. V práci se zaměřím na to jak docílit aby firma rozšířila své působení na trhu a to právě pomocí elektronického obchodu. Dále budu ve své práci taky mapovat současnou situaci problematiky elektronických obchodů. Analyzuji trh, konkurenci a na základě těchto údajů zvolím strategii, aby elektronický obchod prosperoval. V praktické části se potom zaměřím na maloobchodní firmu Jarmila Gašparová a na základě zjištěných údajů z analýzy trhu zvolím nejvhodnější strategii pro tuto firmu.
|
|
Strategické řízení elektronického obchodu firmy
Tomášková, Lenka ; Ing.Jan Seman (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Hlavním předmětem diplomové práce je návrh vhodné strategie na zefektivnění prodeje seznamovacích zájezdů přes internetové stránky společnosti CA PeLe s.r.o.. V teoretické části se zabývám samotnou definicí elektronického obchodování a internetového marketingu. V analytické části jsem popsala marketingový mix firmy a zanalyzovala konkurenci cestovní a seznamovací agentury. Na základě získaných poznatků jsem navrhla vhodné řešení elektronického obchodování a vhodnou internetovou propagaci.
|