Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie rozvoje malého podniku
Dundáček, Jiří ; Javorková, Tamara (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá strategií rozvoje malého podniku. Na základě strategické analýzy je určena pozice firmy na trhu. V souladu s výsledkem strategické analýzy, podnikovou vizí a strategickými cíli je navrhnuta strategie budoucího rozvoje včetně jednotlivých funkčních strategií, konkrétních návrhů řešení a harmonogramu implementace.
Podnikatelský plán pro rozvoj existující firmy
Petříček, Radim ; Přibyl, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je firma IdentCORE působící na trhu identifikačních RFID médií a potisku plastových karet jakožto distributor. Hlavním cílem práce je sestavení podnikatelského plánu, identifikace tržních a produktových příležitostí. Dále vymezení nových příležitostí expanze do některých zemí EU v segmentu RFID komponent. Teoretická část je věnována struktuře, účelu a obsahu podnikatelského plánu společně s definicemi využitých analýz. Praktická část se poté zabývá samotným podnikatelským záměrem s konkrétními dosaženými hodnotami a hodnocením. Výstupem práce je společnost IdentCORE s. r.o. se stanoveným finančním plánem, návrh inovace v produktovém portfoliu a úspěšné implementace e-shopu s novou webovou prezentací.
Strategie rozvoje malého podniku
Dundáček, Jiří ; Javorková, Tamara (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá strategií rozvoje malého podniku. Na základě strategické analýzy je určena pozice firmy na trhu. V souladu s výsledkem strategické analýzy, podnikovou vizí a strategickými cíli je navrhnuta strategie budoucího rozvoje včetně jednotlivých funkčních strategií, konkrétních návrhů řešení a harmonogramu implementace.
Podnikatelský plán pro rozvoj existující firmy
Petříček, Radim ; Přibyl, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je firma IdentCORE působící na trhu identifikačních RFID médií a potisku plastových karet jakožto distributor. Hlavním cílem práce je sestavení podnikatelského plánu, identifikace tržních a produktových příležitostí. Dále vymezení nových příležitostí expanze do některých zemí EU v segmentu RFID komponent. Teoretická část je věnována struktuře, účelu a obsahu podnikatelského plánu společně s definicemi využitých analýz. Praktická část se poté zabývá samotným podnikatelským záměrem s konkrétními dosaženými hodnotami a hodnocením. Výstupem práce je společnost IdentCORE s. r.o. se stanoveným finančním plánem, návrh inovace v produktovém portfoliu a úspěšné implementace e-shopu s novou webovou prezentací.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.