Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 73 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The Benefits of Optimizing Inventory Management in Relation to the Installation
Dvorštiak, Matej ; Pakan, Ondrej (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
The diploma thesis „The Benefits of Optimizing Inventory Management in Relation to the Installation“ streamlining the production process by optimizing the supply of production. The basis of this work is the analysis of the company with respect to supply the selected installation type. The work conatins a proposed solution, based on analysis of business results and theoretical knowledge.
Sportovní centrum v Hradci Králové
Pourová, Veronika ; Pobořil, Lukáš (oponent) ; Petříček, Tomáš (vedoucí práce)
Sportovní centrum v Hradci Králové. Jedná se o moderní sportovní centrum obsahující různé sportovní vyžití, jako například: squash, fitnes prostor, lezeckou stěnu, saunu, masáže a další možné aktivity. Sportovní centrum je také vybaveno možností občerstvení - letní zahrádkou s výhledem na přidružená venkovní hřiště. Objekt je dvoupodlažní, lezecká stěna je do tří pater a squash je 1,5 m pod terénem, ze zděného systému Heluz s plochou střechou. Objekt je vybaven klimatizací a nabízí tak pohodlný komfort pro své návštěvníky.
Rodinný dům
Pourová, Veronika ; Blažek, Petr (oponent) ; Čuprová, Danuše (vedoucí práce)
Téma bakalářské práce je novostavba rodinného domu v Miletíně. Rodinný dům je stavba pro trvalé rodinné bydlení s jednou bytovou jednotkou. Jedná se o rodinný dům se dvěmi nadzemními podlažími a suterénem. Rodinný dům je zasazen do mírně svažitého terénu. Technické provedení novostavby z tradičních materiálů a tradičních technologií. Budova je navržena ze systému POROTHERM a stropní konstrukci ze systému POROTHERM MIAKO. Obvodový plášť je zateplen kontaktním zateplením. Fasády jsou členěny barevně v kombinaci s velkými prosklenými okenními otvory. Okna jsou plastová s izolačním sklem. Střechy jsou ploché.
Podnikatelský záměr - založení obchodu
Křípal, Vladimír ; Pelíšek, Tomáš (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vypracováním reálného podnikatelského plánu pro založení obchodu se sportovním zbožím ve Velkém Meziříčí. V teoretické části práce jsou shrnuty poznatky, týkající se témat podnikatelského plánu a podnikání samotného. V analytické části práce je provedena komplexní analýza současného stavu, na jejímž základě jsou vypracovány vlastní návrhy řešení. V závěru práce je pak provedeno celkové zhodnocení proveditelnosti záměru.
Konkurenceschopnost prodejny spotřebního družstva
TŘÍLETÁ, Šárka
The purpose of this thesis is to review and compare the overall competitiveness and position of a selected company on the market in a certain area. Individual stores of a consumer cooperative called Coop were chosen for this analysis. They will be compared with the hypermarkets Kaufland, Albert and Lidl. The competitiveness of individual companies is compared in South Bohemia, in Jindřichův Hradec. The first part of this thesis analyzes the theoretical background and basic issues related to the problem of the competitive ability of the store. Based on the theoretical background, analysis is processed, which explains how the store is doing. For the best result, the necessary data are obtained directly from the employees and branch owners. The overall analysis also includes the opinion of customers and their satisfaction with their purchase. After the analysis and evaluation, the practical part suggests measures that can improve the competitive ability of the store.
Prvky komunikace pro zvýšení loajality zákazníků
JIRÁŇOVÁ, Helena
Tato diplomová práce se zabývá prvky komunikace pro zvýšení loajality zákazníků. Cílem práce je navrhnout změny v komunikaci se zákazníky a využívání komunikačních prvků s cílem posílení věrnosti vůči vybrané prodejně. Vybraná prodejna je Jednota družstvo spotřebitelů v Kaplici. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část popisuje termíny loajálního zákazníka, marketingovou komunikaci jako podporu prodeje, komunikace v místě prodejně, přímý marketing a v poslední části družstevnictví. Praktická část je druhá část diplomové práce. V této části je dotazníkové šetření. Data byla sbírána dotazníkem, kterého se účastnilo 251 respondentů. Respondenti byli rozděleni podle věku, pohlaví, vzdělání, počtu lidí v domácnosti a socio-ekonomické situace. Výsledky dotazníkového šetření ukazují například to, největší část zákazníků nakupuje potraviny v prodejnách třikrát týdně. A nejvíce zákazníků jsou součástí věrnostních programů a používají věrnostní kartu s jejími benefity. Pokud zákazníci nepoužívají věrnostní kartu, tak z důvodu toho, že benefity pro ně nejsou zajímavé. Návrhy doporučení jsou napsány v poslední části diplomové práce. Jedním z návrhů je vytvoření mobilní aplikace pro zákazníky Jednoty Kaplice.
In-store marketingová komunikace parfumerie Sephora
Gajdučeňa, Darija ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Hlavním tématem této bakalářské práce je in-store marketingová komunikace a její využití v kosmetických prodejnách parfumerie. Teoretická část práce se věnuje marketingové komunikaci v místě prodeje, využití POP a POS nástrojů, budování atmosféry v místě prodeje a využití smyslového marketingu pro ovlivnění spotřebitele v místě prodeje. Tato stručně popisuje kosmetický průmysl, jeho současnou podobu i historický vývoj konkrétních segmentů na přelomu 19. a 20. století. Praktická část práce nejprve představí parfumerii Sephora ve globálním měřítku, následně se soustředí pouze na české prodejny. Následuje popis společných rysů českých prodejen Sephora a deskripce dvou předem zvolených obchodů na Václavském náměstí a Národní třídě v Praze. Výzkumná část se věnuje analýzy dat získaných s pomocí kvalitativních rozhovorů provedených se zákazníky pražských obchodů Sephora. Cílem práce je vyhodnotit využití in- storové marketingové komunikace v kosmetických prodejnách.
Polyfunkční dům Cimburkova
Irra, Matěj ; Kalánek, Jiří (oponent) ; Brzoň, Roman (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh polyfunkčního domu v Brně, v ulici Cimburkova. Objekt je osazen na rovinatém pozemku a má čtyři nadzemní podlaží. Půdorys polyfunkčního domu má tvar obdélníku. V objektu se nacházejí tři provozy. Většinu plochy prvního a druhého nadzemního podlaží představuje hromadná garáž. Dále se na těchto podlažích nachází prostory pro služby (kavárna, kadeřnictví a prodejna). Ve třetím a čtvrtém patře je umístěno celkem osm kanceláří s příslušným hygienickým zařízením, denními místnostmi, sklady a servery. Nosnou konstrukci objektu tvoří železobetonový skeletový systém a stropní desky. Stavba je založena na železobetonové desce a zastřešena plochou střechou.
Návrh projektu nové prodejny
Šobová, Romana ; Havránek, David (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem projektu, který má za cíl zřídit novou podnikovou prodejnu v Moravskoslezském kraji. Cílem bylo využít dostupné teoretické poznatky, nástroje a metody pro tvorbu projektové dokumentace. Dokumenty byly vytvořeny za pomocí MS Visio, MS Project a MS Excel a jsou v nich popsány veškeré důležité informace potřebné pro úspěšnou realizaci projektu. V závěru práce jsou popsány přínosy, které dané řešení odhalilo.
Vzduchotechnika supermarketu
Velísková, Jana ; Rubina, Aleš (oponent) ; Rubinová, Olga (vedoucí práce)
Tématem pro bakalářskou práci je návrh vzduchotechnických zařízení pro supermarket. Teoretic-ká část práce se zabývá tématem Klimatizační systémy (vodní, vzduchové, kombinované) Praktic-ká část práce se zabývá návrhem vzduchotechnických zařízení pro obchodní prostory supermar-ketu a zázemí pro zaměstnance. Zařízení jsou navržena, aby odpovídali hygienickým, provozním a bezpečnostním požadavkům

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 73 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.