Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vzdálené monitorování motorových vozidel
Strecker, Zbyněk ; Fiedler, Petr (oponent) ; Bradáč, Zdeněk (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout levné a efektivní zabezpečovací zařízení do automobilu, jehož maximální proud v hlídacím stavu bude do 1mA. Je provedeno základní rozdělení autoalarmů a popsány jejich hlavní výhody a nevýhody. Jako nejlepší možnost je nakonec zvolena koncepce GPS/GSM autoalarmu. V následující části je rozebrán návrh spínaného zdroje, komunikace po RS232 s GSM a GPS modulem, I2C komunikace s akcelerometrem a timerem a návrh modulu displeje. Dále je zde vysvětleno, jak kódovat a dekódovat PDU formát sms zpráv. V další části jsou uvedeny změřené základní charakteristiky spínaného zdroje (účinnost, spínací frekvence atd.). Následně je vysvětlen vývojový diagram hlavní programové smyčky. Také je rozebrán tvar sms, kterou autoalarm pošle v případě ukradení vozu. Poté je ukázáno, jak nastavit timer, mez zrychlení a dobu mezi kontrolami ovládacích sms. Pátá část se zabývá instalací autoalarmu do vozu (konkrétně ukázáno na Škodě Favorit). V šesté části jsou uvedeny ceny jednotlivých součástí a vyčísleny celkové náklady na zařízení. V poslední části je návrh shrnut a jsou dány vylepšovací návrhy.
Vzdálené monitorování motorových vozidel
Strecker, Zbyněk ; Fiedler, Petr (oponent) ; Bradáč, Zdeněk (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout levné a efektivní zabezpečovací zařízení do automobilu, jehož maximální proud v hlídacím stavu bude do 1mA. Je provedeno základní rozdělení autoalarmů a popsány jejich hlavní výhody a nevýhody. Jako nejlepší možnost je nakonec zvolena koncepce GPS/GSM autoalarmu. V následující části je rozebrán návrh spínaného zdroje, komunikace po RS232 s GSM a GPS modulem, I2C komunikace s akcelerometrem a timerem a návrh modulu displeje. Dále je zde vysvětleno, jak kódovat a dekódovat PDU formát sms zpráv. V další části jsou uvedeny změřené základní charakteristiky spínaného zdroje (účinnost, spínací frekvence atd.). Následně je vysvětlen vývojový diagram hlavní programové smyčky. Také je rozebrán tvar sms, kterou autoalarm pošle v případě ukradení vozu. Poté je ukázáno, jak nastavit timer, mez zrychlení a dobu mezi kontrolami ovládacích sms. Pátá část se zabývá instalací autoalarmu do vozu (konkrétně ukázáno na Škodě Favorit). V šesté části jsou uvedeny ceny jednotlivých součástí a vyčísleny celkové náklady na zařízení. V poslední části je návrh shrnut a jsou dány vylepšovací návrhy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.