Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix podniku
Kabát, Adam ; Kabát, Miroslav (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje marketingovému mixu malé společnosti MINUTKY.CZ s.r.o., která se zabývá návrhem výroby samoobslužných parních tepovačů a následným obchodem s nimi. Jedná se o nový výrobek na českém trhu. Práce se tedy zaměřuje na čtyři základní taktické marketingové nástroje, jimiž jsou produkt, cena, distribuce a propagace. Výsledkem práce by mělo být sestavení marketingového mixu tak, aby se tento nový produkt uchytil na trhu co nejlépe.
Marketingový mix podniku
Kabát, Adam ; Kabát, Miroslav (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje marketingovému mixu malé společnosti MINUTKY.CZ s.r.o., která se zabývá návrhem výroby samoobslužných parních tepovačů a následným obchodem s nimi. Jedná se o nový výrobek na českém trhu. Práce se tedy zaměřuje na čtyři základní taktické marketingové nástroje, jimiž jsou produkt, cena, distribuce a propagace. Výsledkem práce by mělo být sestavení marketingového mixu tak, aby se tento nový produkt uchytil na trhu co nejlépe.
Zjištění, vyčíslení a rozbor nákladů na výrobu senáže ve vybraném podniku s vyšší svaživostí pozemků.
KÜMMEL, Miloš
Tato diplomová práce se zabývá charakteristikou trvalých travních porostů, rozborem rozsahu výroby senáží ve vybraném podniku a seznámením s celou technologickou linkou na sklizeň a konzervaci píce. Dále charakterizuje velikost skladů, svažitost pozemků a dopravní vzdálenosti. Práce nakonec popisuje postup měření za účelem zjištění výkonnostních parametrů, spotřeby pohonných hmot a finanční vyhodnocení celé operace.
Competitive Intelligence: Analýza konkurenčního prostředí firmy PolyPLASTY s.r.o
Faruzel, Jiří ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Šišková, Petra (oponent)
Cílem práce ?Competitive Intelligence: Analýza konkurenčního prostředí firmy PolyPLASTY s.r.o.? je uvedení teoretických přístupů, které se používají k analýze konkurenčního prostředí firem, analyzovat konkurenční prostředí firmy PolyPLASTY s.r.o. a navrhnout ontologii v Topic Maps pro analýzu konkurenčního prostředí firem. Obecným přínosem, kterého bych rád zpracováním této práce dosáhl je vytvoření anotovaného dokumentu a základů poznatkové báze, která může být využitelná pro vytvoření znalostního portálu k systematickému monitoringu konkurenčního prostředí firmy PolyPLASTY s.r.o. Při zpracování analýzy se vycházelo z informací získaných při interview, které poskytl Ing. Vlček a dále také z otevřených informačních zdrojů s maximálním využitím obsahu seminárních prací, které již byly o konkurenčním prostředí firem z klastru Omnipack formou pěti Porterových sil na VŠE (Vysoká škola ekonomická) zpracovány. Analýzu byla také zpracována formou strukturovaného dokumentu, který byl anotován pomocí Topic Mapy, představující zároveň poznatkovou bázi využitelnou pro vytvoření znalostního portálu k systematickému monitoringu konkurenčního prostředí firmy Polyplasty. Bakalářská práce je rozdělena do dvou části. První část začíná tématem Competitive Inteligence, dále pokračuje uvedením různých teoretických přístupů, které jsou používány k analýze prostředí firem. Podrobněji jsou popsány metody ?pět Porterových sil " a STEEP (sociální, technologické, ekonomické, environmentální a politické vlivy). Tereoticko-metodologická část je ukončena popisem konceptu Topic Maps. Druhá část spočívá v aplikace metody "pět Porterových sil " a metody STEEP na prostředí firmy PolyPLASTY s.r.o., z klastru Omnipack. Aplikační část pokračuje manažerským výstupem, kde jsou stručně popsány výsledky analýzy. Aplikační část je ukončena popisem vytvořené znalostní báze. Bakalářská práce včetně anotovaného dokumentu a vytvořené základní znalostní báze lze nalézt na přiloženém CD.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.